0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
Data-Driven Trade Promotion Optimization for Revenue Management in the Footwear Industry: A Case Study of Adidas and WestGear
نویسندگان :
Mohamad Amir Zeynali
1
Amir Albadvi
2
1- دانشگاه تربیت مدرس
2- دانشگاه تربیت مدرس
کلمات کلیدی :
Trade Promotion Optimization،Machine Learning،Demand Forecasting،Pricing Strategy،Revenue Management،Supply Chain
چکیده :
This paper presents a comprehensive study on optimizing trade promotions in the footwear industry, focusing on the partnership between Adidas, a renowned manufacturer, and GearWest, a leading retailer. The research explores the application of data-driven decision-making techniques, machine learning, and revenue management to design effective trade promotions. Utilizing a dataset spanning a two-year period and employing various ML algorithms, we predict demand and assess the performance of different pricing strategies. The proposed model achieves a substantial increase in revenues compared to traditional off-invoice discounts. Additionally, we discuss the implications of our findings and highlight future research targets.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارزیابی عملکرد اساتید هیئتعلمی دانشگاه به روش بازخورد 360 درجه (مطالعه موردی اساتید رشته مهندسی صنایع و علوم مهندسی دانشگاه اردکان)
سید امیرمهدی قریشی زاده - مهران اکبرپور - امید رحمانی - احمد یوسفی هنومرور
بهینهسازی سبد مختلط پروژهها و سهام به کمک سه الگوریتم فراابتکاری تحت محدودیتهای دنیای واقعی
امیرحسین خیاطیان - مجید شخصی نیائی
Exploring Organizational Social Capital in Dynamic Ego Networks: A Multivariate Analysis Approach
Arya Karami - Seyed Taghi Akhavan Niaki
مکان و ظرفیت بهینه SVC به منظور بهبود پروفیل ولتاژ و کاهش تلفات در حضور منابع فتوولتائیک و بادی با استفاده از الگوریتم جستجوی هارمونی
جواد پورحسین - رضا رنج کشان - رسول کشفی
قیمتگذاری پویا برای خدمات سواری آنلاین با در نظر گرفتن درصد پورسانت ثابت
کیمیا فضلی - انور محمودی
یک رویکرد یادگیری ماشین برای پیشبینی غیبت بیمار در مراکز درمانی
محمدرضا انصافی - اشکان مزدگیر - نسیم غنبر طهرانی - ارد احمدی
پیشنهاد تعرفه گروهی انرژیهای تجدیدپذیر ترکیبی با استفاده از فاصله ترجیحات لکزیکوگرافیک مصرفکنندگان
شادی فرید - فریا نصیری مفخّم
A Machine Learning-Based Framework for Multi-Class Prediction of Hepatitis C Severity Using Ensemble Techniques
Reza Shirazi Zadeh - Meysam Ghanbari Marvast
طراحی اقتصادی نمودار کنترلی X ̅ با اندازه نمونه متغیر و اعمال تابع زیان خطی
مسعود توکلی
ارائه یک مدل دوسطحی جهت تعیین مالیات بر کربن در یک زنجیره تامین سبز با در نظر گرفتن تقاضای حساس به قیمت و انتشار کربن
پگاه مصرزاده اوغاز - فرزاد دهقانیان
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.3