0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
برنامه ریزی مساله مراقبت خانگی با در نظر گرفتن سطح وفاداری بیماران
نویسندگان :
فاطمه زرعلی
1
سید جواد حسینی نژاد
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
مراقبت خانگی،اولویت بندی،وفاداری بیمار،زمانبندی،برنامه ریزی،زمانبندی
چکیده :
پژوهش های اخیر در حوزه سلامت نشان می دهد که مبحث برنامه ریزی در مراقبت خانگی با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا و به منظور کاهش ریسک های ناشی از شیوع آن در بین افراد جامعه با استقبال فراوانی مواجه شده است. در تحقیق حاضر مدلسازی مساله مراقبت خانگی با تاکید بر نگرش رفتاری بیمار به منظور ایجاد و حفظ سطح وفاداری بیماران از طریق اولویت بندی آنها برای سرویس دهی بر اساس تعداد دفعات مراجعه، با رویکرد بهینه سازی مدل ریاضی شامل دو هدف: 1- بیشینه سازی جایزه یا پاداش سرویس دهی به بیماران و 2-کمینه سازی هزینه های سرویس دهی به بیماران، انجام شده است. در ابتدا با استفاده از داده های تصادفی مربوط به تعداد دفعات مراجعه بیماران به یک مرکز مراقبت خانگی به بدست آوردن پارامتر مربوط به پاداش طبق فرمول بیان شده در مدلسازی مساله اقدام نموده و با استفاده از پارامتر حاصل برنامه ریزی با اولویت بندی جهت سرویس دهی به بیماران آن مرکز انجام شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان نرم افزار های مالی بر اساس روش BWM
فاطمه جنک میری اسپلی - منیره احمدی منش
ارائه مدلی برای ارزیابی کارایی با استفاده از کارت امتیازی متوازن در محیط رقابتی : مطالعه موردی صنایع فولادی ایران
منصور عابدیان - سید محمدرضا داوودی - حسین قائمیان
استخراج مشخصههای HMM-محور جهت پیشبینی رفتار تراکنشی مشتری با استفاده از مدل یادگیری عمیق
غزاله شهیدی - مریم توسلی سیرت - امیرحسین قبیله - علیرضا بادامچی - نرجس شفیعی بوانی - جواد نیکورزم
طراحی شبکه زنجیره تامین با استفاده از استراتژی انبارهای متقاطع و حمل مستقیم با در نظر گرفتن وسایل نقلیه الکتریکی و سوخت فسیلی
سپیده آقابالی - سید میثم موسوی - علیرضا گلکاریان
انتخاب تامینکنندگان پایدار با استفاده از تصمیمگیری چند معیاره و یادگیری ماشین و ادغام آن با مدل تخصیص سفارش
عباس فروزان فر - مریم رادمان - محمدعلی حسن آبادی
تکنیک فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای مختصات قطبی (OPLO-POCOD) و مدل سروکوال ابزاری نوین در تحلیل و ارزیابی عملکرد سازمان های خدماتی: مطالعه موردی ( هتل های پنج ستاره مشهد)
رضا شیخ - سهیلا صنفی - سیده سارا هاشمی مقدم
ارزیابی و سنجش تعاملات کاربر با محصول: شیوهها و چالشها
نرگس ادبی
مسیریابی انتخابگرها در انبارهای تجارت الکترونیک تحت سیاست ذخیره سازی قفسه های مختلط
شیرین بذیون - مهدی ایرانپور
تخصیص نیروی انسانی در سیستم های تولید سلولی مجازی
صدف فربودی - محمد مهدی پایدار - آرش نعمتی
طبقه بندی اقلام انبار بر اساس روش ABC و رتبه بندی تامین کنندگان اقلام حیاتی با روش BWM و مولتی مورا (مطالعه موردی شرکت گوشتی کاله)
پژمان عسگری - امیر خاکباز
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.3