0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
ارزیابی کیفیت خدمات در شرکت های هواپیمایی با استفاده از داشبورد دیجیتال (مورد مطالعه: یک شرکت هواپیمایی هندی)
نویسندگان :
ثریا بیرامی
1
مریم حسنی کرده ده
2
ایرج روحی
3
سیدمحمدباقر جعفری
4
1- دانشگاه تهران پردیس فارابی
2- دانشگاه تهران پردیس فارابی
3- دانشگاه تهران پردیس فارابی
4- دانشگاه تهران پردیس فارابی
کلمات کلیدی :
کیفیت،رضایت مشتری،شاخص کلیدی عملکرد،شرکت هواپیمایی،داشبورد دیجیتال،هواپیمایی هند
چکیده :
رضایت مشتری از دیرباز همواره موضوع کلیدی تمام سازمان ها بوده است. این دغدغه بویژه برای سازمان های خدماتی از اهمیت استراتژیکی بالایی برخوردار است. رضایت مشتری نتیجه ارائه خدمات با کیفیت از سوی این سازمان ها می باشد، بطوری که مشتریان راضی می تواند به مشتریان وفادار تبدیل شوند و برای استفاده مجدد از خدمات این سازمان/ شرکت تشویق شوند یا بر عکس، مشتریان می توانند وفادار باشند بدون اینکه بسیار راضی باشند و بسیار راضی باشند ولی هنوز وفادار نباشند. بنابراین شرکت ها موظفند درک بهتری از رضایت مشتریان داشته و استراتژی های مربوطه را تعیین کنند. این مطالعه از نوع مطالعه موردی بوده و با تمرکز بر یک مجموعه داده از یک شرکت هواپیمایی کشور هند، به بررسی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) تاثیرگذار در ارائه خدمات با کیفیت پرداخته است. بدین ترتیب در مجموع 8 نوع شاخص کلیدی عملکرد از طریق داشبوردسازی در نرم افزار پاور بی آی (Power BI) مورد تحلیل قرار گرفت. تحلیل داده ها گویای 3 نوع مشکل در شرکت هواپیمایی است: تاخیر در ورود، سرویس وای فای داخل پرواز، سهولت رزرو آنلاین. در نهایت پیشنهاداتی در راستای این مشکلات کیفی خدمات هواپیمایی ارائه شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تخصیص پویای سلاحهای مقابله نرم در یک ناو جنگی به تهاجمات موشکی
صادق تشکری - محمد رنجبر
Risk Management of Knowledge Management Implementation Project in an Organization under the Corona Virus (COVID-19) Situation – Case Study of Dena Holding
Iman Naderi - Abbas Afrazeh - Maryam Ashrafi
بهینه سازی استوار داده-محور در مسئله خودبرنامه ریزی تولیدکنندگان برق
امیرحسین همت یار - شاهرخ اسدی - میرسامان پیشوایی
انتخاب تأمینکننده پایدار در صنایع حوزه سلامت با استفاده از روش مارکوس فازی
ویدا کرباسی - محمود شهرخی
تجزیه و تحلیل بازده فرآیند برای پروفایل های خطی ساده خودهمبسته با استفاده از روش تبدیل
آیلین پاکزاد
ارائه یک مدل بهینه سازی برای طراحی شبکه زنجیره تأمین بادوام در شرایط همه-گیری؛ مطالعه موردی
فاطمه محمدی - علی دیوسالار - محمدمهدی پایدار
رویکرد خطی سازی برای مسئله ی تعیین اندازه دسته با محدودیت ظرفیت و تقاضای تصادفی پویا همراه با آماده سازی وابسته به توالی با درنظرگیری هزینه ی کمبود
نرگس باقریان - سید حمید میرمحمدی
کاوش قوانین وابستگی در تحلیل سبد خرید مشتریان شرکت آمازون
فاطمه سوگندی - صفا محبی
طراحی اقتصادی نمودار کنترلی X ̅ با اندازه نمونه متغیر و اعمال تابع زیان خطی
مسعود توکلی
طراحی مدل بهینهسازی یکپارچه زنجیره تأمین سبز با توجه به انتظارات ذینفعان و ملاحظات زیستمحیطی
علیرضا عباس زاده مولایی - عبدالله آراسته - میرسامان پیشوایی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.1