0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
ارزیابی کیفیت خدمات در شرکت های هواپیمایی با استفاده از داشبورد دیجیتال (مورد مطالعه: یک شرکت هواپیمایی هندی)
نویسندگان :
ثریا بیرامی
1
مریم حسنی کرده ده
2
ایرج روحی
3
سیدمحمدباقر جعفری
4
1- دانشگاه تهران پردیس فارابی
2- دانشگاه تهران پردیس فارابی
3- دانشگاه تهران پردیس فارابی
4- دانشگاه تهران پردیس فارابی
کلمات کلیدی :
کیفیت،رضایت مشتری،شاخص کلیدی عملکرد،شرکت هواپیمایی،داشبورد دیجیتال،هواپیمایی هند
چکیده :
رضایت مشتری از دیرباز همواره موضوع کلیدی تمام سازمان ها بوده است. این دغدغه بویژه برای سازمان های خدماتی از اهمیت استراتژیکی بالایی برخوردار است. رضایت مشتری نتیجه ارائه خدمات با کیفیت از سوی این سازمان ها می باشد، بطوری که مشتریان راضی می تواند به مشتریان وفادار تبدیل شوند و برای استفاده مجدد از خدمات این سازمان/ شرکت تشویق شوند یا بر عکس، مشتریان می توانند وفادار باشند بدون اینکه بسیار راضی باشند و بسیار راضی باشند ولی هنوز وفادار نباشند. بنابراین شرکت ها موظفند درک بهتری از رضایت مشتریان داشته و استراتژی های مربوطه را تعیین کنند. این مطالعه از نوع مطالعه موردی بوده و با تمرکز بر یک مجموعه داده از یک شرکت هواپیمایی کشور هند، به بررسی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) تاثیرگذار در ارائه خدمات با کیفیت پرداخته است. بدین ترتیب در مجموع 8 نوع شاخص کلیدی عملکرد از طریق داشبوردسازی در نرم افزار پاور بی آی (Power BI) مورد تحلیل قرار گرفت. تحلیل داده ها گویای 3 نوع مشکل در شرکت هواپیمایی است: تاخیر در ورود، سرویس وای فای داخل پرواز، سهولت رزرو آنلاین. در نهایت پیشنهاداتی در راستای این مشکلات کیفی خدمات هواپیمایی ارائه شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A Machine Learning-Based Framework for Multi-Class Prediction of Hepatitis C Severity Using Ensemble Techniques
Reza Shirazi Zadeh - Meysam Ghanbari Marvast
حل مسئله طراحی شبکه رقابتی هاب با در نظرگیری صف در سیستم به روش ترکیبی
فریبا علیزاده - نادر غفاری نسب
Optimizing Early Detection of Breast Cancer: A Cluster-Based Classification Approach
Alireza Shabani - Shahrokh Asadi
ارائه یک مدل ریاضی برای زمانبندی کارگاه انعطاف پذیر با در نظر گرفتن تعرفه زمانی مصرف برق به منظور کاهش هزینه های انرژی
ام البنین شجاعی - یاسمن اسدی - امیر ابراهیمیزاده
مدل برنامهریزی عدد صحیح آمیختـه برای مساله بالانس خطوط مونتاژ چند محصولی
فهیمه تنهایی
انتخاب بهترین ترتیب استفاده از قطعات ذخیره در مسائل تخصیص افزونگی با قطعات غیریکسان
هادی قلینژاد - رمضان خسروی
کاهش مصرف انرژی در شبکه های حسگر بی سیم: بهره گیری از الگوریتم ژنتیک برای خوشه بندی گره های حسگر
حمید کریمی
توسعه نمودار کنترل استوار برای پایش پروفایل های رگرسیونی گاما
فاطمه سوگندی
ارزیابی و انتخاب سیستمهای ERP با رویکرد ماباک فازی شهودی
حسین صیادی تورانلو - ریحانه حفیظی اتابک
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای زیربنایی اینترنت انرژی در بستر انقلاب صنعتی چهارم
رها اسفندی نژاد - حسن زارعی - فضلالله آقامحمدی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.2.5