0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
ارزیابی کیفیت خدمات در شرکت های هواپیمایی با استفاده از داشبورد دیجیتال (مورد مطالعه: یک شرکت هواپیمایی هندی)
نویسندگان :
ثریا بیرامی
1
مریم حسنی کرده ده
2
ایرج روحی
3
سیدمحمدباقر جعفری
4
1- دانشگاه تهران پردیس فارابی
2- دانشگاه تهران پردیس فارابی
3- دانشگاه تهران پردیس فارابی
4- دانشگاه تهران پردیس فارابی
کلمات کلیدی :
کیفیت،رضایت مشتری،شاخص کلیدی عملکرد،شرکت هواپیمایی،داشبورد دیجیتال،هواپیمایی هند
چکیده :
رضایت مشتری از دیرباز همواره موضوع کلیدی تمام سازمان ها بوده است. این دغدغه بویژه برای سازمان های خدماتی از اهمیت استراتژیکی بالایی برخوردار است. رضایت مشتری نتیجه ارائه خدمات با کیفیت از سوی این سازمان ها می باشد، بطوری که مشتریان راضی می تواند به مشتریان وفادار تبدیل شوند و برای استفاده مجدد از خدمات این سازمان/ شرکت تشویق شوند یا بر عکس، مشتریان می توانند وفادار باشند بدون اینکه بسیار راضی باشند و بسیار راضی باشند ولی هنوز وفادار نباشند. بنابراین شرکت ها موظفند درک بهتری از رضایت مشتریان داشته و استراتژی های مربوطه را تعیین کنند. این مطالعه از نوع مطالعه موردی بوده و با تمرکز بر یک مجموعه داده از یک شرکت هواپیمایی کشور هند، به بررسی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) تاثیرگذار در ارائه خدمات با کیفیت پرداخته است. بدین ترتیب در مجموع 8 نوع شاخص کلیدی عملکرد از طریق داشبوردسازی در نرم افزار پاور بی آی (Power BI) مورد تحلیل قرار گرفت. تحلیل داده ها گویای 3 نوع مشکل در شرکت هواپیمایی است: تاخیر در ورود، سرویس وای فای داخل پرواز، سهولت رزرو آنلاین. در نهایت پیشنهاداتی در راستای این مشکلات کیفی خدمات هواپیمایی ارائه شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رویکرد برند محور در نسل پنجم بازاریابی
مریم الف پور تراکمه - سپیده نصیری - مریم گودرزی
ارائه رویکردی جهت استقرار ماشین آلات با استفاده از روش خوشه بندی (مطالعه موردی)
الهام شادکام - رضا رجبی - عطیه طیرانی همایونی
توسعه یک مدل ابتکاری برای پیش بینی قیمت در فروشگاه های آنلاین
امیرصادق میرگلوی بیات - علی شجاع - بهلول ابراهیمی
The Impact of Organizational Structure on Organizational Performance by Applying Balance Scorecard: A Case Study
Mansour Abedian - SayyedMohammadReza Davoodi - Masoud Haratian
نقش سرسختی روانشناختی بر تاب آوری کارکنان نظامی با توجه به نقش میانجی استرس شغلی
حجت الله عبادی زاده - مریم احدی دولتسرا - هادی کاظمی اصل
مدلسازی مدیریت پورتفولیو پروژه های سازمان های تحقیق و توسعه با رویکرد فازی بهمراه مطالعه موردی در سازمان پژوهشی باقرالعلوم (ع)
سیدجواد جلال نیا - صابر ساعتی - امیرعباس شجاعی
بررسی تاثیر عوامل اشتراکگذاری دانش در تعیین اندازه تیمهای چابک
هانیه وحیدچیرانی - مسلم حبیبی
یک مدل ریاضی دوهدفه برای بازیافت پسماندهای پلاستیکی با اهداف زیستمحیطی و اقتصادی
ندا خسروی فرد - ناعمه زرین پور - مرتضی کاظمی
موانع پذیرش هوش مصنوعی در بازار کار کشورهای درحالتوسعه با استفاده از مدلسازی ساختاری-تفسیری
طوبی مسرت - رحیم تقی زاده
بهینه سازی فرآیند تخلیه و تغذیه محصولات نیمه ساخته با رویکرد افزایش تولید بعد از تعطیلات بلند مدت – مطالعه موردی شرکت خودروسازی سایپا
مجتبی وصال - مهدی عاشری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.1