0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
ارزیابی کیفیت خدمات در شرکت های هواپیمایی با استفاده از داشبورد دیجیتال (مورد مطالعه: یک شرکت هواپیمایی هندی)
نویسندگان :
ثریا بیرامی
1
مریم حسنی کرده ده
2
ایرج روحی
3
سیدمحمدباقر جعفری
4
1- دانشگاه تهران پردیس فارابی
2- دانشگاه تهران پردیس فارابی
3- دانشگاه تهران پردیس فارابی
4- دانشگاه تهران پردیس فارابی
کلمات کلیدی :
کیفیت،رضایت مشتری،شاخص کلیدی عملکرد،شرکت هواپیمایی،داشبورد دیجیتال،هواپیمایی هند
چکیده :
رضایت مشتری از دیرباز همواره موضوع کلیدی تمام سازمان ها بوده است. این دغدغه بویژه برای سازمان های خدماتی از اهمیت استراتژیکی بالایی برخوردار است. رضایت مشتری نتیجه ارائه خدمات با کیفیت از سوی این سازمان ها می باشد، بطوری که مشتریان راضی می تواند به مشتریان وفادار تبدیل شوند و برای استفاده مجدد از خدمات این سازمان/ شرکت تشویق شوند یا بر عکس، مشتریان می توانند وفادار باشند بدون اینکه بسیار راضی باشند و بسیار راضی باشند ولی هنوز وفادار نباشند. بنابراین شرکت ها موظفند درک بهتری از رضایت مشتریان داشته و استراتژی های مربوطه را تعیین کنند. این مطالعه از نوع مطالعه موردی بوده و با تمرکز بر یک مجموعه داده از یک شرکت هواپیمایی کشور هند، به بررسی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) تاثیرگذار در ارائه خدمات با کیفیت پرداخته است. بدین ترتیب در مجموع 8 نوع شاخص کلیدی عملکرد از طریق داشبوردسازی در نرم افزار پاور بی آی (Power BI) مورد تحلیل قرار گرفت. تحلیل داده ها گویای 3 نوع مشکل در شرکت هواپیمایی است: تاخیر در ورود، سرویس وای فای داخل پرواز، سهولت رزرو آنلاین. در نهایت پیشنهاداتی در راستای این مشکلات کیفی خدمات هواپیمایی ارائه شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارائه مدل ریاضی حهت انتخاب و زمانبندی سبد پروژه با درنظر گرفتن وابستگی متقابل میان پروژهها
مهسا صفرخانلو - سید حسن قدسی پور
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت پروژه های ساخت با رویکرد سبز
مهشید فتح اله گل - محمدجعفر فشارکی - حسام ورعی
Risk Management of Knowledge Management Implementation Project in an Organization under the Corona Virus (COVID-19) Situation – Case Study of Dena Holding
Iman Naderi - Abbas Afrazeh - Maryam Ashrafi
ارزیابی و انتخاب بهترین دانههای روغنی برای تولید سوخت بایودیزل مبتنی بر ابعاد توسعه پایدار در استان فارس
محمود اقتصادیفرد - احسان ضیایی
اولویت بندی موانع استقرار صنعت نسل 0.4 در بنگاه های کوچک و متوسط
پردیس اسدی - مجید اعرابی
Optimization of a location – routing – inventory problem with hard time window, resilience, and sustainability considerations
Seyed omid Hasanpour jesri - Elham Rahimi
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای
کیارش نوشی - حسین قنبری - امیر عباس شجاعی
برنامه ریزی مساله مراقبت خانگی با در نظر گرفتن سطح وفاداری بیماران
فاطمه زرعلی - سید جواد حسینی نژاد
پیشبینی قیمت سهام با استفاده از شبکه عصبی بازگشتی، واحد بازگشتی دروازهای و حافظه کوتاه مدت ماندگار: بررسی شرکت ایران خودرو
مرتضی مرادی
Simulation of Blood Supply Process in Mass Casualty Incidents and Prediction of Blood Supply Duration Using Neural Networks
Mohammadreza Rasouli - Seyed Amirreza Salehiamiri - Erfan Hasannayebi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.3