0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
سیاست پیوندسازی در صنعت گردشگری
نویسندگان :
سهیلا محمدی فروشانی
1
حسین خسروشاهی
2
محسن شهریاری
3
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
2- دانشگاه صنعتی اصفهان
3- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
قیمت گذاری،پیوندسازی،اثر شبکه،گردشگری
چکیده :
امروزه اکوسیستم های کسب و کار و هسته ی الکترونیک آن ها که به پلتفرم مشهور است، به عنوان یکی از عناصر کلیدی دنیای تجارت شناخته می شوند. در عصر اینترنت، زندگی ما با پلتفرمها احاطه شده است. پلتفرم های دو یا چندوجهی تحویل غذا، جابجایی مسافر و خرده فروشی که با اشکال سنتی کسب و کارها به طور کلی متفاوت هستند. تشدید رقابت و نقش تعیین کننده مشتری در بقای پلتفرم ها، چندسطحی شدن و افزایش پیچیدگی بازارهای پلتفرمی، سیاست چندپیوندی و اثرات جانبی آن و پدیده ی جابه جایی مشتریان، همگی در زمره ی چالش های مهمی هستند که بازیگران اکوسیستم های دیجیتال با آن دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین ساختارهای تعاملی نوین، لزوم بازنگری در شیوه های تعیین ساختار قدرت، قیمت گذاری، سیاست های مرتبط با لغو و بازگشت پول، تبلیغات، کیفیت، امنیت، سطح خدمت رسانی، نوآوری و پشتیبانی را به خوبی آشکار می سازد. این پژوهش در تلاش است تا با تمرکز بر صنعت گردشگری، سیاست های پیوندسازی پلتفرم های فعال این حوزه را شناسایی کند و با ارائه ی بینش های مدیریتی و راهکارهای عملی، مالکان و ذی نفعان پلتفرم ها را در فرایند تصمیم گیری عقلایی که به سودآوری و حفظ توان رقابتی می انجامد، یاری رساند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Optimization of a location – routing – inventory problem with hard time window, resilience, and sustainability considerations
Seyed omid Hasanpour jesri - Elham Rahimi
تاثیر بسته بندی فعال بر کیفیت مواد و محصولات با میانجی گری بسته بندی هوشمند در صنعت بسته بندی
محمدرضا سعادتمند
Simulation and enhancement of an MRI department using Anylogic
Mobina Haghshenas - Bahare Tale - Hamidreza Shahabi haghighi
طراحی مدل بهینهسازی یکپارچه زنجیره تأمین سبز با توجه به انتظارات ذینفعان و ملاحظات زیستمحیطی
علیرضا عباس زاده مولایی - عبدالله آراسته - میرسامان پیشوایی
Enhancing the efficiency of a biofuel supply chain network by designing a price offering mechanism
AmirSaeed Nikkhah Qamsari - SeyedJavad Hosseininezhad
Analyzing Chain Fast Food Logotypes for Branding Using Opinion Mining and Natural Language Processing Methods
Ali Rasouli - Mohammad Parsa Afshar - Seyed Yasin Ghadimi Zaker
: توسعه و تحلیل سیاستهای تبلیغاتی و تخفیفاتی BOGOF مبتنی بر ترکیب رویکردهای یادگیری ماشین و بهینهسازی برای کاهش ضایعات موادغذایی و سودآوری خردهفروش
حامد آقالر - فرشته پرورش
Digital data source design for intelligent transportation system data analysis
Seyed Omid Hasanpour Jesri - Pedram Ahmadian
بررسی نقش سیستم های پشتیبانی تصمیم (DSSها) در زنجیرهی تامین
سعید سلجوقی - نجمه نصیری خلجی
توسعه نمودار کنترل استوار برای پایش پروفایل های رگرسیونی گاما
فاطمه سوگندی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.1