0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
شناسایی و ارزیابی معیارهای موثر بر جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی و یافتن الگویی جهت تولید محتوا براساس اولویت بندی معیارها)مطالعه موردی: شبکه اجتماعی یوتیوب)
نویسندگان :
هما فیروزه
1
مهدی دیرانلو
2
حسین کریمی
3
1- دانشگاه بجنورد
2- دانشگاه بجنورد
3- دانشگاه بجنورد
کلمات کلیدی :
شبکه های اجتماعی،الگوریتم سرچ یوتیوب،نرخ کلیک،روش AHP،نظریه پایه
چکیده :
امروزه پلتفرم یوتیوب یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شبکه های مجازی برای کاربران در تمام زمینه ها می باشد، لذا پرداختن به نقش این رسانه در کسب مشتریان بالقوه بسیار مهم می باشد. از آنجا صاحبان کسب کارهای دیجیتالی و غیره می توانند به جای پرداختن هزاران دلار هزینه تبلیغات و بازاریابی فقط با راه اندازی کانال موفق، محصولات و خدمات خود را برای کاربران و مشتریان بالقوه به اشتراک بگذارند و در راستای رشد و ترویج کسب و کار خود گام بردارند. هدف از این تحقیق مطالعه و شناسایی عوامل تاثیر گذار بر الگوریتم سرچ یوتیوب و نرخ کلیک، رتبه بندی آنها و ارائه راهکاری جهت بهبود الگوریتم سرچ یوتیوب و افزایش نرخ کلیک ارائه میباشد. در این راستا، با استفاده از ادبیات موضوع، مشاهده موردی مبتنی بر نظریه تحقیق پایه بر روی 350 ویدئو از کانال های موفق و تحقیق میدانی بر اساس پرسشنامه طراحی شده، داده های لازم جمع آوری شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در نهایت عوامل موثر با استفاده از روش AHP وزن دهی و رتبه بندی شدند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Improvement of bagging by increasing probabilistic classifiers’ confidence in prediction: A Case study of SAPCO Parts Supply Company
Shima Malekpour - Shahrokh Asadi
خوشهبندی مشتریان با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی بر اساس شاخصهای مدل RFM (مطالعه موردی: یک شرکت خردهفروشی آنلاین)
سارا سهرابی - امیرحسین نصرتی ملکجهان - رویا فیض
A mathematical model for the facility layout of a PVC sheet production plant
Ali Namazian - Zahra Farasati
تاثیرات تغییرات اقلیمی در زنجیره تامین مواد غذایی تحت شرایط لجستیک طرف ششم
محمد داود صارمی - امید ویسی - شایان میرحسینی
تعیین بهترین فاصله زمانی برای تعویض پیشگیرانه (مطالعه موردی: صنعت روشنایی)
حمید موکدی - فرید اکبری
توسعه چند هدفه زنجیره تامین پایدار پساب شهری و استفاده در صنعت فولاد تحت عدم قطعیت: مطالعه موردی شرکت فولاد زرند ایرانیان
هانیه نورنیا - مهدی نخعی نژاد
مدل برنامهریزی آرمانی برای بهینهسازی سبد سرمایهگذاری بر مبنای آنتروپی و گشتاورهای مرتبه بالاتر
رامین تابان - عمران محمدی
ارائه مدل پذیرش واکسن بر اساس معادلات ساختاریافته
راضیه رجائی لک - الهام یاوری
انتخاب تامینکنندگان پایدار با استفاده از تصمیمگیری چند معیاره و یادگیری ماشین و ادغام آن با مدل تخصیص سفارش
عباس فروزان فر - مریم رادمان - محمدعلی حسن آبادی
Demand Forecasting Model for Pharmaceutical Products Using Machine Learning Techniques with Bayesian Hyperparameter Optimization
Reza Shirazi Zadeh - Hasan Hosseini Nasab - Mohammad Bagher Fakhrzad
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2