0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
شناسایی و ارزیابی معیارهای موثر بر جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی و یافتن الگویی جهت تولید محتوا براساس اولویت بندی معیارها)مطالعه موردی: شبکه اجتماعی یوتیوب)
نویسندگان :
هما فیروزه
1
مهدی دیرانلو
2
حسین کریمی
3
1- دانشگاه بجنورد
2- دانشگاه بجنورد
3- دانشگاه بجنورد
کلمات کلیدی :
شبکه های اجتماعی،الگوریتم سرچ یوتیوب،نرخ کلیک،روش AHP،نظریه پایه
چکیده :
امروزه پلتفرم یوتیوب یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شبکه های مجازی برای کاربران در تمام زمینه ها می باشد، لذا پرداختن به نقش این رسانه در کسب مشتریان بالقوه بسیار مهم می باشد. از آنجا صاحبان کسب کارهای دیجیتالی و غیره می توانند به جای پرداختن هزاران دلار هزینه تبلیغات و بازاریابی فقط با راه اندازی کانال موفق، محصولات و خدمات خود را برای کاربران و مشتریان بالقوه به اشتراک بگذارند و در راستای رشد و ترویج کسب و کار خود گام بردارند. هدف از این تحقیق مطالعه و شناسایی عوامل تاثیر گذار بر الگوریتم سرچ یوتیوب و نرخ کلیک، رتبه بندی آنها و ارائه راهکاری جهت بهبود الگوریتم سرچ یوتیوب و افزایش نرخ کلیک ارائه میباشد. در این راستا، با استفاده از ادبیات موضوع، مشاهده موردی مبتنی بر نظریه تحقیق پایه بر روی 350 ویدئو از کانال های موفق و تحقیق میدانی بر اساس پرسشنامه طراحی شده، داده های لازم جمع آوری شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در نهایت عوامل موثر با استفاده از روش AHP وزن دهی و رتبه بندی شدند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
TQM Assessment in Electrical Substation Operations using Neural Networks and Taguchi Method
Meead Mansoursamaei - Mohammad Rahim Ramazanian - Mostafa Ebrahimpour Azbari - Mahmoud Moradi
تجزیهوتحلیل کتابسنجی در مطالعات ارزش در معرض خطر (VaR)
سمیه السادات موسوی - مسعود عادل نیانجف آبادی
Optimizing Ensemble Learning for Accurate Identification and Prognostic Evaluation of Cardiovascular Disease
Fatemeh Yazdi - Shahrokh Asadi
شناسایی و رتبهبندی تأمینکنندگان سبز - دیجیتال در صنایع الکترونیک با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی
وحید بنازاده - عاطفه امین دوست
Analyzing Chain Fast Food Logotypes for Branding Using Opinion Mining and Natural Language Processing Methods
Ali Rasouli - Mohammad Parsa Afshar - Seyed Yasin Ghadimi Zaker
پیش بینی تقلب در حوزه بیمه بدنه خودرو با استفاده از مدلهای داده محور (به همراه مطالعه موردی)
محمد محزون - حسن خادمی زارع - محمد صالح اولیاء
طراحی زنجیره تامین پایدار جهت مواد غذایی فسادپذیر مبتنی بر زمان تولید و تحویل
مهدیه شکوری - فرناز برزینپور
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان نرم افزار های مالی بر اساس روش BWM
فاطمه جنک میری اسپلی - منیره احمدی منش
ارائه یک مدل بهینه سازی برای طراحی شبکه زنجیره تأمین بادوام در شرایط همه-گیری؛ مطالعه موردی
فاطمه محمدی - علی دیوسالار - محمدمهدی پایدار
طراحی شبکه زنجیره تأمین حلقه باز دارویی در شرایط عدم قطعیت: مطالعه موردی، شهرستان شاهرود
امیرمهدی رمضانیان - اشکان مزدگیر
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.7.6