0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
برسی تاثیر عوامل فردی و زیست محیطی وتبلیغات بر قصد خرید مصرف کنندگان لوازم خانگی پاکشوما در شهرستان ابرکوه
نویسندگان :
محمد رضا فلاح زاده ابرقوئی
1
آفرین اخوان
2
1- دانشگاه علم وهنر
2- علم وه
کلمات کلیدی :
قصد خرید،تبلیغات،عوامل فردی،عوامل زیست محیطی
چکیده :
یکی از مهمترین عوامل پیشرفت یک شرکت بازاریابی صحیح، جامع و هدفمند آن شرکت میباشد که میتواند به حفظ جایگاه شرکت در بازار و همچنین گسترش بازار فروش آن شرکت کمک نماید. با توجه به اینکه افراد در هنگام خرید از یک کالا عوامل متعددی را در نظر گرفته و در نهایت خرید خود را انجام میدهند، بررسی این عوامل میتواند به فرآیند بازاریابی شرکت کمک شایانی بنماید. در این تحقیق سعی شد تا با ارائه یک چارچوب علمی به بررسی عوامل موثر بر قصد خرید افراد پرداخته شود. بدین منظور یکی از برندهای تولیدلوازم خانگی در کشور یعنی پاکشوما در نظر گرفته شد و سعی شد تا عوامل مؤثر بر قصد خرید افراد از این برند بررسی گردد. برای این منظور ابتدا پرسشنامهای طراحی گردید که در آن شاخصهای برای عوامل فردی، تبلیغات، عوامل زیست محیطی و وفاداری، به صورت سوالهایی طراحی گردید. تأثیر این چهار عامل بر قصد خرید افراد با استفاده از معادلات ساختاری بررسی گردید. دادههای مورد نیاز برای بررسی روابط علی میان متغیرهای تحقیق از طریق تکمیل 208 پرسشنامه به صورت تصادفی از خریدارن این برند در شهرستان ابرکوه در سال 1400 جمعآوری گردید. نتایج تحقیق نشان داد که عوامل فردی، تبلیغات، زیست محیطی و وفاداری همگی دارای تأثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید افراد میباشند. لذا میتوان این عوامل را در طراحی برنامه جامع بازاریابی شرکت پاکشوما لحاظ نمود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
طراحی یک شبکه زنجیره تأمین معکوس پسماند عفونی آزمایشگاهی
فاطمه مساح - محمد مهدی پایدار - حمید مشرقی
ارزیابی و کاهش اثرات منفی زیستمحیطی و انسانی تولید بتن
محمد کازرونی ایمانیه - احسان حاجیان - حدیث فلاحتی پائین دروازه - سیده میترا زارع
Visionless neural network system to determine safe release time in robot to human object handover
Ali Asadi Khanghah - Amir Reza Zare - Adel Akbarimajd - Mehdi Nooshyar
ارایه مدلی جهت تشخیص ضایعات پوستی در چهره با استفاده از شبکه عصبی پیچشی
رضا سرشار
AOACO : Aquila Optimizer Based on Ant Colony Optimization
Erfan Saghafi - Shahrokh Asadi
مسیریابی و جانمایی بهینه خودرو همراه با کمینه سازی هزینه لجستیکی در سیستم حمل و نقل بین شهری
مروارید زاهدی فرد - علی میرشاهی - سمیر قربانی - رضا طهماسبی - سید فرزام رحیمی رهبر
اولویت بندی محرک های زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش سوارا و ارسته مطالعه موردی: شرکت های نساجی، غذایی، داروسازی، روشنایی و بسته بندی
فرشاد کاوه - فاطمه کیانی - هادی شیرویه زاد
Iran's pharmaceutical supply chain risk assessment considering process's priority, hazard and probabilities
Ferial Zarrabi - Mohammad Rasouli
بررسی رابطه هوش هیجانی با عملکرد پروژه با نقش تعدیلگر سابقة شغلی
فاطمه جعفری نژاد - محمّدرضا اخوان انوری - کامیار رئیسیفر
برنامه ریزی تولید چند محصولی با قیمت گذاری محصولات در فضای رقابتی بازار
حسین شمس شمیرانی - امیر حسین شمس
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.1