0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
برسی تاثیر عوامل فردی و زیست محیطی وتبلیغات بر قصد خرید مصرف کنندگان لوازم خانگی پاکشوما در شهرستان ابرکوه
نویسندگان :
محمد رضا فلاح زاده ابرقوئی
1
آفرین اخوان
2
1- دانشگاه علم وهنر
2- علم وه
کلمات کلیدی :
قصد خرید،تبلیغات،عوامل فردی،عوامل زیست محیطی
چکیده :
یکی از مهمترین عوامل پیشرفت یک شرکت بازاریابی صحیح، جامع و هدفمند آن شرکت میباشد که میتواند به حفظ جایگاه شرکت در بازار و همچنین گسترش بازار فروش آن شرکت کمک نماید. با توجه به اینکه افراد در هنگام خرید از یک کالا عوامل متعددی را در نظر گرفته و در نهایت خرید خود را انجام میدهند، بررسی این عوامل میتواند به فرآیند بازاریابی شرکت کمک شایانی بنماید. در این تحقیق سعی شد تا با ارائه یک چارچوب علمی به بررسی عوامل موثر بر قصد خرید افراد پرداخته شود. بدین منظور یکی از برندهای تولیدلوازم خانگی در کشور یعنی پاکشوما در نظر گرفته شد و سعی شد تا عوامل مؤثر بر قصد خرید افراد از این برند بررسی گردد. برای این منظور ابتدا پرسشنامهای طراحی گردید که در آن شاخصهای برای عوامل فردی، تبلیغات، عوامل زیست محیطی و وفاداری، به صورت سوالهایی طراحی گردید. تأثیر این چهار عامل بر قصد خرید افراد با استفاده از معادلات ساختاری بررسی گردید. دادههای مورد نیاز برای بررسی روابط علی میان متغیرهای تحقیق از طریق تکمیل 208 پرسشنامه به صورت تصادفی از خریدارن این برند در شهرستان ابرکوه در سال 1400 جمعآوری گردید. نتایج تحقیق نشان داد که عوامل فردی، تبلیغات، زیست محیطی و وفاداری همگی دارای تأثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید افراد میباشند. لذا میتوان این عوامل را در طراحی برنامه جامع بازاریابی شرکت پاکشوما لحاظ نمود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پیش بینی بیماری دیابت با رویکرد یادگیری ماشین
احمد نصراله پور - توکتم خطیبی
ارائه یک مدل دوسطحی جهت تعیین مالیات بر کربن در یک زنجیره تامین سبز با در نظر گرفتن تقاضای حساس به قیمت و انتشار کربن
پگاه مصرزاده اوغاز - فرزاد دهقانیان
کاهش جستجو در جهت تشخیص ناحیه خطا در فرآیندهای مبتنی بر تصویر با استفاده از روش ابتکاری- فراابتکاری
زهرا خدادادی - محمد صالح اولیاء - امیر حسین امیری
بهینه سازی قرار ملاقات بیماران در شرایط عدم قطعیت در فرآیندهای درمانی با رویکرد شبیهسازی (در پاندمی کوید ۱۹)
احسان دنیوی - یلدا کاتبی
ارائه یک مدل کارآمد برای پیش بینی صفحه بعد کاربر با استفاده از ترکیب دوگانه الگوریتم بهینهسازی جغرافیای زیستی و سیستم استنتاج عصبی-فازی سازگار
مجید عبدالرزاق نژاد - شکوه پورمحی آبادی
Digital data source design for intelligent transportation system data analysis
Seyed Omid Hasanpour Jesri - Pedram Ahmadian
Analyzing Chain Fast Food Logotypes for Branding Using Opinion Mining and Natural Language Processing Methods
Ali Rasouli - Mohammad Parsa Afshar - Seyed Yasin Ghadimi Zaker
Path-following control for autonomous vehicles utilizing both DDPG and DQN algorithms
Ali Rizehvandi - Shahram Azadi
مروری بر الگوها و استراتژی های اقتصاد مدور: ابزاری جهت مدیریت پایدار صنایع
داود عندلیب اردکانی - مهرداد کیانی - هانیه نباتی پور
حل مدل برنامه ریزی ریاضی مسئله برش موجودی با توسعه یک الگوریتم ابتکاری (مورد مطالعه: کارخانه نوردِ شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان)
فرشته غفاری - یاسمن اسدی - عزت ولی پور - علی سلاجقه
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.7.6