0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
برسی تاثیر عوامل فردی و زیست محیطی وتبلیغات بر قصد خرید مصرف کنندگان لوازم خانگی پاکشوما در شهرستان ابرکوه
نویسندگان :
محمد رضا فلاح زاده ابرقوئی
1
آفرین اخوان
2
1- دانشگاه علم وهنر
2- علم وه
کلمات کلیدی :
قصد خرید،تبلیغات،عوامل فردی،عوامل زیست محیطی
چکیده :
یکی از مهمترین عوامل پیشرفت یک شرکت بازاریابی صحیح، جامع و هدفمند آن شرکت میباشد که میتواند به حفظ جایگاه شرکت در بازار و همچنین گسترش بازار فروش آن شرکت کمک نماید. با توجه به اینکه افراد در هنگام خرید از یک کالا عوامل متعددی را در نظر گرفته و در نهایت خرید خود را انجام میدهند، بررسی این عوامل میتواند به فرآیند بازاریابی شرکت کمک شایانی بنماید. در این تحقیق سعی شد تا با ارائه یک چارچوب علمی به بررسی عوامل موثر بر قصد خرید افراد پرداخته شود. بدین منظور یکی از برندهای تولیدلوازم خانگی در کشور یعنی پاکشوما در نظر گرفته شد و سعی شد تا عوامل مؤثر بر قصد خرید افراد از این برند بررسی گردد. برای این منظور ابتدا پرسشنامهای طراحی گردید که در آن شاخصهای برای عوامل فردی، تبلیغات، عوامل زیست محیطی و وفاداری، به صورت سوالهایی طراحی گردید. تأثیر این چهار عامل بر قصد خرید افراد با استفاده از معادلات ساختاری بررسی گردید. دادههای مورد نیاز برای بررسی روابط علی میان متغیرهای تحقیق از طریق تکمیل 208 پرسشنامه به صورت تصادفی از خریدارن این برند در شهرستان ابرکوه در سال 1400 جمعآوری گردید. نتایج تحقیق نشان داد که عوامل فردی، تبلیغات، زیست محیطی و وفاداری همگی دارای تأثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید افراد میباشند. لذا میتوان این عوامل را در طراحی برنامه جامع بازاریابی شرکت پاکشوما لحاظ نمود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Optimization of a location – routing – inventory problem with hard time window, resilience, and sustainability considerations
Seyed omid Hasanpour jesri - Elham Rahimi
محاسبهی ضریب ترغیب و تردید مشتریان در هنگام افزایش تخفیف برای محصولات فسادپذیر
محسن دولتیاری - سید حسام الدین ذگردی
توسعه ی نمودارکنترل میانگین متحرک موزون نمایی برای پایش میانگین فرآیند مبتنی بر روش نمونهگیری مجموعه رتبه دار کمینه بیشینه اصلاح شده
زهرا شکیبافرد - امیرحسین امیری
تجزیه و تحلیل کتابسنجی در مطالعات تامین مالی زنجیره تامین
محمدرضا زارع بنادکوکی - مسعود عادل نیانجف آبادی
توسعه مدلی ریاضی برای یکپارچه سازی مسئله ی زمان بندی سلولی و تخصیص کارگر با امکان برون سپاری و در نظر گرفتن کاهش مصرف انرژی
راضیه قنبری - محمد محمدی - کامران فرقانی
افزایش بهره وری تخت در اورژانس بیمارستان با استفاده از تخصیص بهینه ی منابع
سینا موسوی کاشانی زواره - الهام یاوری
بهینه سازی مسئله مسیریابی وسایل حملونقل با در نظر گرفتن گزینههای تحویل متفاوت و ترجیحات مشتریان
نیما پورمحمدرضا - محمدرضا اکبری جوکار
ارائه یک مدل دوسطحی جهت تعیین مالیات بر کربن در یک زنجیره تامین سبز با در نظر گرفتن تقاضای حساس به قیمت و انتشار کربن
پگاه مصرزاده اوغاز - فرزاد دهقانیان
توسعه و بهبود مسیرهای دوچرخه سواری با استفاده از روش درخت فراگیرکمینه (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)
سپیده محمدزاده مقدم - علیرضا شادمان - مجید سالاری
پیشنهاد تعرفه گروهی انرژیهای تجدیدپذیر ترکیبی با استفاده از فاصله ترجیحات لکزیکوگرافیک مصرفکنندگان
شادی فرید - فریا نصیری مفخّم
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.3