0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
برسی تاثیر عوامل فردی و زیست محیطی وتبلیغات بر قصد خرید مصرف کنندگان لوازم خانگی پاکشوما در شهرستان ابرکوه
نویسندگان :
محمد رضا فلاح زاده ابرقوئی
1
آفرین اخوان
2
1- دانشگاه علم وهنر
2- علم وه
کلمات کلیدی :
قصد خرید،تبلیغات،عوامل فردی،عوامل زیست محیطی
چکیده :
یکی از مهمترین عوامل پیشرفت یک شرکت بازاریابی صحیح، جامع و هدفمند آن شرکت میباشد که میتواند به حفظ جایگاه شرکت در بازار و همچنین گسترش بازار فروش آن شرکت کمک نماید. با توجه به اینکه افراد در هنگام خرید از یک کالا عوامل متعددی را در نظر گرفته و در نهایت خرید خود را انجام میدهند، بررسی این عوامل میتواند به فرآیند بازاریابی شرکت کمک شایانی بنماید. در این تحقیق سعی شد تا با ارائه یک چارچوب علمی به بررسی عوامل موثر بر قصد خرید افراد پرداخته شود. بدین منظور یکی از برندهای تولیدلوازم خانگی در کشور یعنی پاکشوما در نظر گرفته شد و سعی شد تا عوامل مؤثر بر قصد خرید افراد از این برند بررسی گردد. برای این منظور ابتدا پرسشنامهای طراحی گردید که در آن شاخصهای برای عوامل فردی، تبلیغات، عوامل زیست محیطی و وفاداری، به صورت سوالهایی طراحی گردید. تأثیر این چهار عامل بر قصد خرید افراد با استفاده از معادلات ساختاری بررسی گردید. دادههای مورد نیاز برای بررسی روابط علی میان متغیرهای تحقیق از طریق تکمیل 208 پرسشنامه به صورت تصادفی از خریدارن این برند در شهرستان ابرکوه در سال 1400 جمعآوری گردید. نتایج تحقیق نشان داد که عوامل فردی، تبلیغات، زیست محیطی و وفاداری همگی دارای تأثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید افراد میباشند. لذا میتوان این عوامل را در طراحی برنامه جامع بازاریابی شرکت پاکشوما لحاظ نمود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Improvement of bagging by increasing probabilistic classifiers’ confidence in prediction: A Case study of SAPCO Parts Supply Company
Shima Malekpour - Shahrokh Asadi
A Machine Learning-Based Framework for Multi-Class Prediction of Hepatitis C Severity Using Ensemble Techniques
Reza Shirazi Zadeh - Meysam Ghanbari Marvast
ارائه یک مدل کارآمد برای پیش بینی صفحه بعد کاربر با استفاده از ترکیب دوگانه الگوریتم بهینهسازی جغرافیای زیستی و سیستم استنتاج عصبی-فازی سازگار
مجید عبدالرزاق نژاد - شکوه پورمحی آبادی
پیشبینی وضعیت شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از متغیرهای کلان اقتصادی
سید علی موسوی لولتی - عمران محمدی - سعید شوالپور
شناسایی اولویتهای پایداری زیستمحیطی مبتنی بر اینترنت اشیا در بنادر کانتینری (مطالعه موردی: بندر شهید رجایی)
صوفیه عسکری - سید فرزاد حسینی - سید محمدمهدی حمیدی
Short-run control chart for monitoring Gamma regression profiles
Fatemeh Sogandi
بهینه سازی مسئله مسیریابی وسایل حملونقل با در نظر گرفتن گزینههای تحویل متفاوت و ترجیحات مشتریان
نیما پورمحمدرضا - محمدرضا اکبری جوکار
مسیریابی وسایل حمل و نقل با استفاده از وسایل مختلف با ظرفیت حمل و نقل
هادی قلی نژاد - کیمیا عصارزاده
مدلسازی سیستم انرژی خورشیدی برای شیرین سازی آب و تامین انرژی مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان
فاطمه اسکندرفیلابی - روح الله احمدی
A hybrid meta-heuristic approach for design and solving a location routing problem Considering the time window
MohammadAmin Rahmani - Ahamd Mirzaei - Milad Hamzehzadeh Aghbelagh
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1