0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
برسی تاثیر عوامل فردی و زیست محیطی وتبلیغات بر قصد خرید مصرف کنندگان لوازم خانگی پاکشوما در شهرستان ابرکوه
نویسندگان :
محمد رضا فلاح زاده ابرقوئی
1
آفرین اخوان
2
1- دانشگاه علم وهنر
2- علم وه
کلمات کلیدی :
قصد خرید،تبلیغات،عوامل فردی،عوامل زیست محیطی
چکیده :
یکی از مهمترین عوامل پیشرفت یک شرکت بازاریابی صحیح، جامع و هدفمند آن شرکت میباشد که میتواند به حفظ جایگاه شرکت در بازار و همچنین گسترش بازار فروش آن شرکت کمک نماید. با توجه به اینکه افراد در هنگام خرید از یک کالا عوامل متعددی را در نظر گرفته و در نهایت خرید خود را انجام میدهند، بررسی این عوامل میتواند به فرآیند بازاریابی شرکت کمک شایانی بنماید. در این تحقیق سعی شد تا با ارائه یک چارچوب علمی به بررسی عوامل موثر بر قصد خرید افراد پرداخته شود. بدین منظور یکی از برندهای تولیدلوازم خانگی در کشور یعنی پاکشوما در نظر گرفته شد و سعی شد تا عوامل مؤثر بر قصد خرید افراد از این برند بررسی گردد. برای این منظور ابتدا پرسشنامهای طراحی گردید که در آن شاخصهای برای عوامل فردی، تبلیغات، عوامل زیست محیطی و وفاداری، به صورت سوالهایی طراحی گردید. تأثیر این چهار عامل بر قصد خرید افراد با استفاده از معادلات ساختاری بررسی گردید. دادههای مورد نیاز برای بررسی روابط علی میان متغیرهای تحقیق از طریق تکمیل 208 پرسشنامه به صورت تصادفی از خریدارن این برند در شهرستان ابرکوه در سال 1400 جمعآوری گردید. نتایج تحقیق نشان داد که عوامل فردی، تبلیغات، زیست محیطی و وفاداری همگی دارای تأثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید افراد میباشند. لذا میتوان این عوامل را در طراحی برنامه جامع بازاریابی شرکت پاکشوما لحاظ نمود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Critical Factors for Assessing Smart Manufacturing Readiness: A Meta-Synthesis Approach
Sahar Valipour Parkouhi - Abdolhamid Safaei Ghadikolaei - Hamidreza Fallah Lajimi
نقشه راه سبد هوشمندسازی دانشگاههای صنعتی کشور با درنظرگرفتن سطح هوشمندسازی، اولویتبندی و ریسک پروژههای سبد
محمدجواد اسلامی - سید محمد میرعباسی - سیدحسن قدسیپور
تحلیل اثربخشی جامع ماشین آلات باربری در معدنکاری روباز (مطالعه موردی)
محمدجواد رحیم دل - محمد جوانشیر گیو - محدثه زهرایی
ارائه روشی جهت بهبود پدیده تغییرات رتبه در مدل تصمیمگیری EDAS
امین پاکزاد - حسین کریمی - محمود وحدانی
شناسایی و اولویتبندی ابعاد کلیدی خدمات ناب با رویکرد فرآیند تحلیل سلسلهمراتبی فازی
دکتر مهدی اجلی
تصمیم گیری برای تشکیل تیم توسعه محصول جدید تحت شرایط عدم قطعیت فازی با رویکرد رتبهبندی کاندیداها
مهدی مزروعی سبدانی - سیدمیثم موسوی - محمد سعید منصوری
ارائه مدل مسیریابی وسیله نقلیه ناهمگن با محدودیت حداکثر طول تور برای سیستم انبارهای متقاطع
مریم سادات قیاسی - فرناز برزین پور
طراحی مدل ارزیابی کارایی تحلیل پوششی داده ها بر اساس فاصله از مرزهای کارآمد و ناکارآمد در شعب بانک (مطالعه موردی)
مهدیه شکوری - آرزو صفری - روزبه قوسی - فرناز برزین پور
Sustainable Supplier Selection and Order Allocation using Blockchain
Shayan Sadeghi - Mohammadali Pirayesh
تحلیل سیستم های مدیریت ایمنی در پروژه های ساختمان های بلند -مطالعه مروری از ٢010 تا 2021
پریسا دهقانی - رامین انصاری - مهدی مهدی خانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.2.5