0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
سرمایهگذاری جمعی بدون محدودیت مالی: بررسی قیمتگذاری و استراتژیهای بازاریابی با درنظر گرفتن تبلیغات
نویسندگان :
علی خانی
1
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
سرمایهگذاری جمعی،بازاریابی،قیمتگذاری،تبلیغات،خرده فروشی،کارآفرین
چکیده :
در سالهای اخیر کمپینهای سرمایهگذاری جمعی در بسیاری از کشورها به ویژه در ایران میان کارآفرینان محبوبیت رو به رشدی پیدا کرده است. این کمپینها اغلب دو هدف عمده تامین مالی و بازاریابی را دنبال میکنند. تمرکز این مقاله بر گزینش استراتژیهای فروش و نحوه قیمتگذاری در کمپینهای سرمایهگذاری جمعی است که کارآفرینان با هدف حداکثر کردن سود از طریق بازاریابی محصول و با تبلیغات پیرامون آن، اقدام به عرضه محصول خود در سرمایهگذاری جمعی میکنند. به عبارت دیگر این مقاله با استفاده از رویکرد نظریه بازی به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه کارآفرینان اهداف مالی و استراتژیهای فروش خود را با هدف در نظر گرفته شده از سرمایهگذاری جمعی تعیین میکنند. نتایج نشان میدهند که ارزش درک شده توسط مصرفکنندگان از پاداشهای اضافی و احتمال تطابق محصول، هر دو نقش مهمی در بهینهسازی قیمت محصول و حداکثرسازی سود دارند. زمانی که هدف کارآفرین از شرکت در کمپینهای سرمایهگذاری جمعی، بازاریابی و تبلیغات باشد، انتخابهای کارآفرینان در طرحهای فروش بسته به ارزش درک شده توسط مصرفکنندگان از پاداشهای اضافی و احتمال تطابق محصول متغیر است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Optimization of Pressure Profile and V/P Switchover Point to Minimizing the Warpage in a Thin-Wall Plastic Injection Molded Part
Hamid Haghshenas Gorgani - Ali Saedi
بهینه سازی امکانی مسئله ردیابی شاخص: مطالعه موردی در بورس اوراق بهادار
محمد طلایی - احسان ترشیزی
شناسایی و ارزیابی معیارهای موثر بر جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی و یافتن الگویی جهت تولید محتوا براساس اولویت بندی معیارها)مطالعه موردی: شبکه اجتماعی یوتیوب)
هما فیروزه - مهدی دیرانلو - حسین کریمی
زنجیره تامین حلقه بسته با در نظر گرفتن گارانتی و حمل و نقل دولایه
پریا حکیمی - سعید امامی
ACOkEL : Ant Colony Optimization for Selecting k-Labelsets for Multi-label Classification
Erfan Saghafi - Shahrokh Asadi
Tuning LSTM Neural Network Hyperparameters with Taguchi Method for Stock Market Prediction
Hadi Hassanzadeh - Alireza Hamedghafari - Alireza Shadman
بهینهسازی تخصیص منابع در شبکههای توزیع انرژی الکتریکی با در نظر گرفتن اتلاف انرژی در خطوط توزیع و تأثیر دمای محیط روی اتلاف انرژی
هادی قلی نژاد - علی اکبر جابری
Heuristic algorithms for hotel room assignment problem with cancelation and walk-in assumptions
Reza Soleimanipour - Sarvenaz Jahanian - Mohsen Varmazyar
A fuzzy stochastic immediate assembly supply chain with uncertain demand
Navid Aslani Rad - Hossein Neghabi - Reza Rahmati
کاهش مصرف انرژی در شبکه های حسگر بی سیم: بهره گیری از الگوریتم ژنتیک برای خوشه بندی گره های حسگر
حمید کریمی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2