0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
سرمایهگذاری جمعی بدون محدودیت مالی: بررسی قیمتگذاری و استراتژیهای بازاریابی با درنظر گرفتن تبلیغات
نویسندگان :
علی خانی
1
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
سرمایهگذاری جمعی،بازاریابی،قیمتگذاری،تبلیغات،خرده فروشی،کارآفرین
چکیده :
در سالهای اخیر کمپینهای سرمایهگذاری جمعی در بسیاری از کشورها به ویژه در ایران میان کارآفرینان محبوبیت رو به رشدی پیدا کرده است. این کمپینها اغلب دو هدف عمده تامین مالی و بازاریابی را دنبال میکنند. تمرکز این مقاله بر گزینش استراتژیهای فروش و نحوه قیمتگذاری در کمپینهای سرمایهگذاری جمعی است که کارآفرینان با هدف حداکثر کردن سود از طریق بازاریابی محصول و با تبلیغات پیرامون آن، اقدام به عرضه محصول خود در سرمایهگذاری جمعی میکنند. به عبارت دیگر این مقاله با استفاده از رویکرد نظریه بازی به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه کارآفرینان اهداف مالی و استراتژیهای فروش خود را با هدف در نظر گرفته شده از سرمایهگذاری جمعی تعیین میکنند. نتایج نشان میدهند که ارزش درک شده توسط مصرفکنندگان از پاداشهای اضافی و احتمال تطابق محصول، هر دو نقش مهمی در بهینهسازی قیمت محصول و حداکثرسازی سود دارند. زمانی که هدف کارآفرین از شرکت در کمپینهای سرمایهگذاری جمعی، بازاریابی و تبلیغات باشد، انتخابهای کارآفرینان در طرحهای فروش بسته به ارزش درک شده توسط مصرفکنندگان از پاداشهای اضافی و احتمال تطابق محصول متغیر است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شبیهسازی و بهینهکردن تعداد کادر درمان یک مرکز تشخیص و درمان سرطان خون با رویکرد سناریوسازی
علی روشن ضمیران - سید حمیدرضا شهابی حقیقی - جواهر میرزاحسینی
قیمتگذاری پویا برای خدمات سواری آنلاین با در نظر گرفتن درصد پورسانت ثابت
کیمیا فضلی - انور محمودی
تکنیک فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای مختصات قطبی (OPLO-POCOD) و مدل سروکوال ابزاری نوین در تحلیل و ارزیابی عملکرد سازمان های خدماتی: مطالعه موردی ( هتل های پنج ستاره مشهد)
رضا شیخ - سهیلا صنفی - سیده سارا هاشمی مقدم
مطالعه رویکردهای مدیریت چرخه کانتینر خالی در حمل ونقل بنادر
نیوشا حاجیان مطلق - رضا رمضانیان
Simulation and enhancement of an MRI department using Anylogic
Mobina Haghshenas - Bahare Tale - Hamidreza Shahabi haghighi
توسعه نمودار کنترل استوار برای پایش پروفایل های رگرسیونی گاما
فاطمه سوگندی
حل مسئله P- مرکز تحت شرایط عدم قطعیت با استفاده از برنامه ریزی فازی
جواد نعمتیان - سلوا حب الوطنی اصل - معصومه سبزکاری
یک رویکرد ریسکگریز برای مسئلهی طراحی شبکههای تندروی مبتنی بر هاب تصادفی
ملیحه فلاح تفتی - محبوبه هنرور - احمد صادقیه - رضا توکلی مقدم
تخصیص بهینه نیروی انسانی واحد های اتفاقات و عملیات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی
فرنوش حقیقی - محمد حسین مقدسان
پیشنهاد تعرفه گروهی انرژیهای تجدیدپذیر ترکیبی با استفاده از فاصله ترجیحات لکزیکوگرافیک مصرفکنندگان
شادی فرید - فریا نصیری مفخّم
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.7.6