0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
سرمایهگذاری جمعی بدون محدودیت مالی: بررسی قیمتگذاری و استراتژیهای بازاریابی با درنظر گرفتن تبلیغات
نویسندگان :
علی خانی
1
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
سرمایهگذاری جمعی،بازاریابی،قیمتگذاری،تبلیغات،خرده فروشی،کارآفرین
چکیده :
در سالهای اخیر کمپینهای سرمایهگذاری جمعی در بسیاری از کشورها به ویژه در ایران میان کارآفرینان محبوبیت رو به رشدی پیدا کرده است. این کمپینها اغلب دو هدف عمده تامین مالی و بازاریابی را دنبال میکنند. تمرکز این مقاله بر گزینش استراتژیهای فروش و نحوه قیمتگذاری در کمپینهای سرمایهگذاری جمعی است که کارآفرینان با هدف حداکثر کردن سود از طریق بازاریابی محصول و با تبلیغات پیرامون آن، اقدام به عرضه محصول خود در سرمایهگذاری جمعی میکنند. به عبارت دیگر این مقاله با استفاده از رویکرد نظریه بازی به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه کارآفرینان اهداف مالی و استراتژیهای فروش خود را با هدف در نظر گرفته شده از سرمایهگذاری جمعی تعیین میکنند. نتایج نشان میدهند که ارزش درک شده توسط مصرفکنندگان از پاداشهای اضافی و احتمال تطابق محصول، هر دو نقش مهمی در بهینهسازی قیمت محصول و حداکثرسازی سود دارند. زمانی که هدف کارآفرین از شرکت در کمپینهای سرمایهگذاری جمعی، بازاریابی و تبلیغات باشد، انتخابهای کارآفرینان در طرحهای فروش بسته به ارزش درک شده توسط مصرفکنندگان از پاداشهای اضافی و احتمال تطابق محصول متغیر است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مدل سازی رابطه ی سبک مدیریت مشارکتی و تعهد حرفه ای کارکنان با نقش میانجی یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: صنعت نساجی یزد)
مهدی کبیری نائینی - زینب الهی
تاثیرات تغییرات اقلیمی در زنجیره تامین مواد غذایی تحت شرایط لجستیک طرف ششم
محمد داود صارمی - امید ویسی - شایان میرحسینی
ارائه مدل بهینهسازی مصرف سوخت در مسئله همسواری کارمندان با در نظر گرفتن زمان پارک کردن غیرقطعی
فاطمه اسماعیلی - سید محمد جواد میرزاپور آل هاشم
اولویت بندی استراتژی های تاب آوری برای زنجیره تأمین پایدار محصولات فاسد شدنی
شراره سلیمانی - یحیی زارع مهرجردی
طراحی مدل ریاضی عدد صحیح جهت مساله زمان بندی امتحانات دانشگاهی: مطالعه موردی
الهام شادکام
مدل برنامهریزی آرمانی برای بهینهسازی سبد سرمایهگذاری بر مبنای آنتروپی و گشتاورهای مرتبه بالاتر
رامین تابان - عمران محمدی
تخصیص پویای سلاحهای یک شناور علیه دسته پهپادهای مهاجم
معین غفاری - محمد رنجبر - سعید بلوچیان
ارائه رویکرد ترکیبی یادگیری ماشین و بهینه سازی به کمک نظریه فازی، در انتخاب سبد سهام
دانیال محمدی - عمران محمدی - محمد مهدی والی سیر - سعید شوالپور
توزیع واکسن در شرایط بروز همهگیری عمومی
محمد مهاجر تبریزی - طوبی درویش محمدی
رویکرد خطی سازی برای مسئله ی تعیین اندازه دسته با محدودیت ظرفیت و تقاضای تصادفی پویا همراه با آماده سازی وابسته به توالی با درنظرگیری هزینه ی کمبود
نرگس باقریان - سید حمید میرمحمدی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.3