0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
سرمایهگذاری جمعی بدون محدودیت مالی: بررسی قیمتگذاری و استراتژیهای بازاریابی با درنظر گرفتن تبلیغات
نویسندگان :
علی خانی
1
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
سرمایهگذاری جمعی،بازاریابی،قیمتگذاری،تبلیغات،خرده فروشی،کارآفرین
چکیده :
در سالهای اخیر کمپینهای سرمایهگذاری جمعی در بسیاری از کشورها به ویژه در ایران میان کارآفرینان محبوبیت رو به رشدی پیدا کرده است. این کمپینها اغلب دو هدف عمده تامین مالی و بازاریابی را دنبال میکنند. تمرکز این مقاله بر گزینش استراتژیهای فروش و نحوه قیمتگذاری در کمپینهای سرمایهگذاری جمعی است که کارآفرینان با هدف حداکثر کردن سود از طریق بازاریابی محصول و با تبلیغات پیرامون آن، اقدام به عرضه محصول خود در سرمایهگذاری جمعی میکنند. به عبارت دیگر این مقاله با استفاده از رویکرد نظریه بازی به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه کارآفرینان اهداف مالی و استراتژیهای فروش خود را با هدف در نظر گرفته شده از سرمایهگذاری جمعی تعیین میکنند. نتایج نشان میدهند که ارزش درک شده توسط مصرفکنندگان از پاداشهای اضافی و احتمال تطابق محصول، هر دو نقش مهمی در بهینهسازی قیمت محصول و حداکثرسازی سود دارند. زمانی که هدف کارآفرین از شرکت در کمپینهای سرمایهگذاری جمعی، بازاریابی و تبلیغات باشد، انتخابهای کارآفرینان در طرحهای فروش بسته به ارزش درک شده توسط مصرفکنندگان از پاداشهای اضافی و احتمال تطابق محصول متغیر است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهینه سازی سبد سرمایه گذاری مبتنی بر پیشبینی نوسانات با مدلهای واریانس ناهمسانی شرطی خودرگرسیونی (مطالعه موردی بورس اوراق بهادار تهران)
فاطمه مصباحی - علیرضا سلیمانی
Life cycle assessment of wicked heat pipes with water as working fluid
Mohammad Mustafa Ghafurian - Brian Elmegaard - Peter Weinberger - Ahmad Arabkoohsar
طراحی شبکه زنجیره تامین حلقه بسته پایدار با برون سپاری سرویس های حمل و نقل در شرایط عدم قطعیت
تارا مشاور
طراحی و تبیین نقشه راه تعالی بخشی، آموزش و توسعه منابع انسانی بر اساس مدل تفکر سوالی (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو خراسان)
حمید حسینی - سید حامد حسینی صالح - روح الله نیکزاد
تشخیص ناهنجاری در شبکه ی پیچیده تراکنشهای بانکی با رویکرد بدون نظارت
سامیه خسروی - مهرداد کارگری - بابک تیمورپور - محمد طالبی - عبدالله عشقی - امین علی عبدی
Sustainable development analysis of diesel, biodiesel and hydrogen in internal combustion engines
Mohammad Reza Saberi - Ehsan Naghashzadeh
ارائه رویکرد ترکیبی یادگیری ماشین و بهینه سازی به کمک نظریه فازی، در انتخاب سبد سهام
دانیال محمدی - عمران محمدی - محمد مهدی والی سیر - سعید شوالپور
بررسی نقش سیستم های پشتیبانی تصمیم (DSSها) در زنجیرهی تامین
سعید سلجوقی - نجمه نصیری خلجی
Measurement and Analysis of Malmquist Index of Health System Units in Fight againstSARS-CoV-2 (COVID-19)
Nazila Adabavazeh - Mehrdad Nikbakht
پیادهسازی و مقایسه روشهای یادگیری ماشین در ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان موسسات اعتباری و مالی
زهرا فتحی اقدم - محمدرضا رسولی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.1