0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای زیربنایی اینترنت انرژی در بستر انقلاب صنعتی چهارم
نویسندگان :
رها اسفندی نژاد
1
حسن زارعی
2
فضلالله آقامحمدی
3
1- دانشگاه هرمزگان
2- دانشگاه هرمزگان
3- دانشگاه هرمزگان
کلمات کلیدی :
اینترنت انرژی،مدیریت انرژی،انقلاب صنعتی،صنعت چهارم
چکیده :
هدف اصلی این پژوهش شناسایی و اولویتبندی شاخصهای زیربنایی اینترنت انرژی در بستر انقلاب صنعتی چهارم است. این تحقیق به بررسی ادبیات موضوعی و بهرهگیری از تحقیقات گذشته میپردازد و با کمک از متخصصان این حوزه به شناسایی تعدادی از عوامل مؤثر بر اینترنت انرژی در صنعت چهارم پرداخته است. در ابتدا از فن دلفی برای شناسایی عوامل مؤثر استفادهشده است. در این مرحله مقالههای مرتبط بررسی گردید. مرحله اول معیارها با رویکرد قیاسی (کمی) استخراج و با استفاده از مدل کریتیک، گزینهها رتبهبندی شدند. نتایج این تحقیق نشان داد، علیرغم اجرای مجموعه وسیعی از تحقیقات در رابطه با عوامل مؤثر بر اینترنت انرژی درگذشته و حال، این مقوله میتواند با دقت و تأمل بیشتری موردبررسی قرار گیرد. این پژوهش با اتکا به مبانی نظری و تئوریک تلاش کرده است تا خلأ علمی و کاربردی شناخت گزینههای مؤثر بر اینترنت انرژی را پر کند. 8 معیار، شناسایی شدند. معیارهای شناساییشده عبارتاند از قوانین و مقررات، عوامل فردی و انسانی، تأمین مالی، زیرساختهای فناورانه، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل امنیتی، منابع فناورانه و منابع دانشی. شاخص زیرساختهای فناورانه در اولویت نخست و شاخص تأمین مالی در اولویت دوم قرار دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
قیمت گذاری، کنترل موجودی و انتشار کربن کالاهای فاسد شدنی در زنجیره تامین دوسطحی
انور محمودی - متین لطیفی
استفاده از روش بهترین-بدترین و تاپسیس برای رتبهبندی محصولات (مطالعه موردی شرکت پتروشیمی خراسان)
فهیمه تنهایی - صدف نیسی
بررسی اثر عدم تقارن رفتار توده ای در بازار بورس اوراق بهادار تهران و سرریزی رفتار توده ای از بازار بورس کاالی ایران
داود دریغ - احسان حاجی زاده
Life cycle assessment of wicked heat pipes with water as working fluid
Mohammad Mustafa Ghafurian - Brian Elmegaard - Peter Weinberger - Ahmad Arabkoohsar
ارزیابی و کاهش اثرات منفی زیستمحیطی و انسانی تولید بتن
محمد کازرونی ایمانیه - احسان حاجیان - حدیث فلاحتی پائین دروازه - سیده میترا زارع
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای
کیارش نوشی - حسین قنبری - امیر عباس شجاعی
بررسی تأثیر استراتژی های مذاکره فروشنده بر قیمت فروش و رضایتمندی مشتری با نقش متغیر تعدیل گر دانش ترغیب مشتری
معصومه عربشاهی
طبقه بندی اقلام انبار بر اساس روش ABC و رتبه بندی تامین کنندگان اقلام حیاتی با روش BWM و مولتی مورا (مطالعه موردی شرکت گوشتی کاله)
پژمان عسگری - امیر خاکباز
ارزیابی کیفیت خدمات در شرکت های هواپیمایی با استفاده از داشبورد دیجیتال (مورد مطالعه: یک شرکت هواپیمایی هندی)
ثریا بیرامی - مریم حسنی کرده ده - ایرج روحی - سیدمحمدباقر جعفری
Short-run control chart for monitoring Gamma regression profiles
Fatemeh Sogandi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.7.6