0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
تصمیم گیری برای تشکیل تیم توسعه محصول جدید تحت شرایط عدم قطعیت فازی با رویکرد رتبهبندی کاندیداها
نویسندگان :
مهدی مزروعی سبدانی
1
سیدمیثم موسوی
2
محمد سعید منصوری
3
1- دانشگاه شاهد
2- دانشگاه شاهد
3- دانشگاه شاهد
کلمات کلیدی :
توسعهي محصول جديد،تشكيل تيم،تصميم گيري با معيارهاي چندگانه،عدم قطعيت،نظريه مجموعههاي فازي،روش مرک،روش مورا
چکیده :
توسعهی محصول جدید به عنوان یک عامل مهم برای بقا و ایجاد مزیتهای رقابتی برای شرکتها است و همواره تأکید بر سیستمهای توسعهای است که بتوانند به طور همزمان کیفیت، تنوع، کارایی، سرعت پاسخگویی و سفارشی سازی را ارائه دهند. به منظور رویارویی با چالشهای فزاینده در دنیای صنعتی امروز، به پیکربندیهای جدید مکانیزمهای توسعه برای یکپارچه سازی و بهینهسازی فرآیندهای توسعهی محصول جدید نیاز داریم. کاربرد مفاهیم و موضوعاتی چون تشکیل تیم توسعه محصول جدید، روابط متقابل بین اعضا، الگوهای رفتاری، عدم قطعیت و غیره در فائق آمدن بر چالشهای توسعهی محصول جدید بسیار مهم است. برای درک عملکرد یک پروژهی توسعهی محصول جدید عنایت به این معنا که یک سازمان چگونه ساختارها، سیستمها و الگوهای رفتاری را تحت شرایط عدم قطعیت مدنظر قرار داده و مدیریت میکند تا توانایی خود را برای معرفی جریانی از محصولات جدید (سریعتر از دیگر رقبا) به مشتریان بالا برد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این پژوهش به جهت نیل به اهداف تبیین شده، یک رویکرد نوآورانهی جامع، یکپارچه و پیوسته مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره در شرایط عدم قطعیت فازی برای پاسخ به ملاحظات یک شرکت، برای تصمیم گیری در جهت تشکیل یک تیم توسعه محصول جدید از بین کاندیدا های موجود معرفی شده است. این رویکرد با درنظر گرفتن جدیدترین روش های تصمیم گیری به تشکیل تیم توسعهی محصول با درنظر گرفتن میزان مهارت افراد میپردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Life cycle assessment of wicked heat pipes with water as working fluid
Mohammad Mustafa Ghafurian - Brian Elmegaard - Peter Weinberger - Ahmad Arabkoohsar
شناسایی و دسته بندی معیارهای ایمنی در پروژههای شرکت ملی گاز
حسین بلوچی - حمیدرضا بادبزنچی
شناسایی حمله های ارسالی انتخابی در شبکه های حسگر بی سیم
بهنام بهرامی
A Hurst exponent analysis approach for investigation of market efficiency during COVID-19 pandemic: A case study from top affected economies
Milad Kamali Alamdari - Ehsan Hajizadeh - Ali Fereydooni
توسعه مسئله طراحی شبکه هاب رقابتی با در نظرگیری صف در سیستم
فریبا علیزاده - نادر غفاری نسب
انتخاب بهترین مدل پیشبینی برای تعیین تاریخ تورهای گردشگری شهر یزد با در نظر گرفتن محدوده آسایش حرارتی و مقایسه میانگین دمای ماهانه دو مدل ARIMA و ARIMAX
طیبه صادقیان - حسن خادمی زارع - داود شیشه بری
انتخاب بهترین ترتیب استفاده از قطعات ذخیره در مسائل تخصیص افزونگی با قطعات غیریکسان
هادی قلینژاد - رمضان خسروی
Heuristic algorithms for hotel room assignment problem with cancelation and walk-in assumptions
Reza Soleimanipour - Sarvenaz Jahanian - Mohsen Varmazyar
طراحی الگوی معیارهای ارزیابی عملکرد سیستم نگهداری و تعمیرات صنعت نفت و گاز با رویکرد مدیریت دارایی فیزیکی به کمک سوارا فازی
مهرداد نیکبخت - نازیلا ادب آوازه
امکانسنجی و ارایه ی مدل اجرایی برای تبدیل سهام تعاونیها به ارز دیجیتال قابل معامله
سید محمود کاظمی - اسماعیل هداوندی - محسن صفاریان - سید محمدمهدی موسوی - یاسین رنجبر
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.2.5