0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
تصمیم گیری برای تشکیل تیم توسعه محصول جدید تحت شرایط عدم قطعیت فازی با رویکرد رتبهبندی کاندیداها
نویسندگان :
مهدی مزروعی سبدانی
1
سیدمیثم موسوی
2
محمد سعید منصوری
3
1- دانشگاه شاهد
2- دانشگاه شاهد
3- دانشگاه شاهد
کلمات کلیدی :
توسعهي محصول جديد،تشكيل تيم،تصميم گيري با معيارهاي چندگانه،عدم قطعيت،نظريه مجموعههاي فازي،روش مرک،روش مورا
چکیده :
توسعهی محصول جدید به عنوان یک عامل مهم برای بقا و ایجاد مزیتهای رقابتی برای شرکتها است و همواره تأکید بر سیستمهای توسعهای است که بتوانند به طور همزمان کیفیت، تنوع، کارایی، سرعت پاسخگویی و سفارشی سازی را ارائه دهند. به منظور رویارویی با چالشهای فزاینده در دنیای صنعتی امروز، به پیکربندیهای جدید مکانیزمهای توسعه برای یکپارچه سازی و بهینهسازی فرآیندهای توسعهی محصول جدید نیاز داریم. کاربرد مفاهیم و موضوعاتی چون تشکیل تیم توسعه محصول جدید، روابط متقابل بین اعضا، الگوهای رفتاری، عدم قطعیت و غیره در فائق آمدن بر چالشهای توسعهی محصول جدید بسیار مهم است. برای درک عملکرد یک پروژهی توسعهی محصول جدید عنایت به این معنا که یک سازمان چگونه ساختارها، سیستمها و الگوهای رفتاری را تحت شرایط عدم قطعیت مدنظر قرار داده و مدیریت میکند تا توانایی خود را برای معرفی جریانی از محصولات جدید (سریعتر از دیگر رقبا) به مشتریان بالا برد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این پژوهش به جهت نیل به اهداف تبیین شده، یک رویکرد نوآورانهی جامع، یکپارچه و پیوسته مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره در شرایط عدم قطعیت فازی برای پاسخ به ملاحظات یک شرکت، برای تصمیم گیری در جهت تشکیل یک تیم توسعه محصول جدید از بین کاندیدا های موجود معرفی شده است. این رویکرد با درنظر گرفتن جدیدترین روش های تصمیم گیری به تشکیل تیم توسعهی محصول با درنظر گرفتن میزان مهارت افراد میپردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Optimizing Ensemble Learning for Accurate Identification and Prognostic Evaluation of Cardiovascular Disease
Fatemeh Yazdi - Shahrokh Asadi
Distributed Scheduling Problem Considering Network Configuration and Transportation Costs
Ghazal Ziadlou - Saeed Emami - Ebrahim Asadi-Gangraj
شبیهسازی و بهینهکردن تعداد کادر درمان یک مرکز تشخیص و درمان سرطان خون با رویکرد سناریوسازی
علی روشن ضمیران - سید حمیدرضا شهابی حقیقی - جواهر میرزاحسینی
Proposing a new DEA model based on common set of weights for sustainable supplier selection
Abbas Shoul - Mohammad Amini - Fatemeh Arabpour
شناسایی و ارزیابی ریسک های پروژه های عمرانی شهرداری اصفهان از منظر کارفرما به وسیله روش آراس
سید علی بهشتی مآل - عاطفه امین دوست
Technology Strategy Models Review in Home Appliances leader Companies
Mohammad Abaee Shoushtary - Alireza Rajabipoor Meibodi
نقشه راه سبد هوشمندسازی دانشگاههای صنعتی کشور با درنظرگرفتن سطح هوشمندسازی، اولویتبندی و ریسک پروژههای سبد
محمدجواد اسلامی - سید محمد میرعباسی - سیدحسن قدسیپور
استراتژی اثربخش توسعه مؤسسات آموزش عالی بر پایه رویکرد ترکیبی مدل تعالی سازمانی و کارت امتیازی متوازن
فرزاد امیری - مهدی امیری - نوید رفیعی
ارائه مدلی برای توسعه خلاقیت و نوآوری سازمانی بر اساس اصول سازمانهای هولوگرافیک (مطالعه موردی: شرکتهای قطعهساز شهرک صنعتی سمنان)
سهیلا طحان لتیباری - محمدعلی شریعت - محسن قدس
The investigation of uncertainty sources for the improvement of the inventory management of fast-moving consumer goods
G. Reza Nasiri - Ghazaleh Saboori
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.2