0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمين كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
مدل مکانیابی هاب تک تخصیصی با در نظر گرفتن استفاده از نیروی انسانی یا ربات
نویسندگان :
محمد معصومی
1
حسین نقابی
2
1- دانشگاه فردوسی مشهد
2- دانشگاه فردوسی مشهد
کلمات کلیدی :
مکانیابی هاب، ربات، نیروی انسانی، تک تخصیصی
چکیده :
مسئله مکانیابی هاب بهمنظور تعیین مراکز جمعآوری و توزیع که بهجای ارتباط مستقیم میان دونقطه، باهدف اتصالات کمتر و غیرمستقیم مورداستفاده قرار میگیرد، که یکی از مهمترین حوزههای کاربردی در مسائل مکانیابی میباشد. مسئله مکانیابی هاب بهمنظور یافتن هابها و مسیرها برای فرستادن کالا از مبدأ به مقصد در جهت کمینهسازی هزینهها مورداستفاده قرار میگیرد. در این پژوهش به بررسی مسائل مکانیابی هاب تک تخصیصی جهت تعیین استفاده از نیروی انسانی یا ربات در هر یک از نقاط هاب پرداخته میشود، هدف مسئله کمینهسازی هزینهها میباشد، ازآنجاییکه رباتها هزینه اولیه بالاتری دارند باید بررسی شود، در طولانیمدت با انتخاب ربات یا نیروی انسانی هزینهها کمینه میشود. در ادامه مدل ریاضی تک هدفه غیرخطی معرفی و با استفاده از متغیرهای باینری خطی سازی میشود و به بررسی عملکرد آن پرداخته میشود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Portfolio optimization based on return prediction using multiple parallel input CNN-LSTM
Mahdi Ashrafzadeh - Hatef Kiabakht
Neural network model of CO2 emissions for chickpea production under dry farming system in Ravansar county of Iran
Ashkan Nabavi-Pelesaraei
زمانبندی بهینه وسایل برقی در خانه های هوشمند با قطعی تصادفی برق شبکه: یک رویکرد برنامه ریزی تصادفی دو مرحله ای
زهرا ملک خانی - محمد رنجبر
Comparison of Two Customer Segmentation Methods (Case Study: Customer Data from GreenWeb Company)
Mehdi Mohammadi - Mehdi Jabbari Nooghabi - Sanaz Nia - Rozhin Sharifi - Ameneh Mohammadi
مروری بر مدلسازی پارامتری در برآورد هزینهی پروژههای ساخت با استفاده از روشهای هوش مصنوعی
محمد امین اشتری - رامین انصاری - عرفان حسن نایبی
Time Series Forecasting of Active Customers Using Sequence Models: A Comparative Evaluation
Alireza Dehghan - Moslem Habibi
بهینهسازی سبد مختلط پروژهها و سهام به کمک سه الگوریتم فراابتکاری تحت محدودیتهای دنیای واقعی
امیرحسین خیاطیان - مجید شخصی نیائی
رویکرد برند محور در نسل پنجم بازاریابی
مریم الف پور تراکمه - سپیده نصیری - مریم گودرزی
یک روش طبقهبندی هوشمند مبتنی بر یادگیری پرش قابل اطمینان برای نگهداری و تعمیرات پیش گویانه
سپیده اعتمادی - مهدی خاشعی
شناسایی عوامل مؤثر بر ریسک مالی شرکتهای دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
محبعلی رهدار - فریبا بخشی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2