0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
قیمتگذاری و تعیین میزان سرمایهگذاری در فناوری واقعیت افزوده برای برند تولیدکننده و برند فروشگاهی در زنجیرهتأمین دیجیتال
نویسندگان :
رامتین عسکری
1
حمید میرمحمدی
2
پریسا عصارزادگان
3
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
2- دانشگاه صنعتی اصفهان
3- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
زنجیرهتأمین دیجیتال،واقعیت افزوده،برند فروشگاهی،تجربه مشتری،نظریه بازی
چکیده :
واقعیت مجازی یکی از ده فناوری استراتژیک برتر است که انتظار میرود تا سال 2028 تکامل پیدا کند، واقعیت مجازی بهدلیل ویژگیهایی مانند شبیهسازی محصول بهصورت سهبعدی، در مقایسه با سایر روشهای مشاهدهای سنتی باعث بهبود بیشتر تجربه مشتری میشود و باعث میشود تا مشتری حس کند که در محیط فروشگاه قرار دارد و محصول را از نزدیک تماشا میکند. واقعیت افزوده یک نوع پیشرفتهتر از واقعیت مجازی است که در آن از دستگاههای دیجیتالی برای پوشش حواس انسان استفاده میکند و یک تجربه بسیار واقعی از محصول برای مشتری ایجاد میکند. در این راستا این مقاله بهبررسی یک زنجیرهتأمین دیجیتال، متشکل از یک تولیدکننده و یک خردهفروش اینترنتی میپردازد که هر یک محصول با برند خود را تولید کرده و در آن بهبررسی قیمتگذاری و تعیین میزان سرمایهگذاری در فناوری واقعیت افزوده برای برند فروشگاهی پرداختهشده است. برای حل مسئله از رویکرد نظریه بازی استفاده شده و پس از حل مدل مشاهده شد که سرمایهگذاری در فناوری واقعیت افزوده برای کل زنجیرهتأمین سودآور است و باعث افزایش سطح خدمت و تجربه مشتری میشود. همچنین درنظر گرفتن فناوری واقعیت افزوده برای محصول با برند فروشگاهی، باعث افزایش قیمت فروش محصول با برند فروشگاهی و افزایش تقاضا برای این برند میشود؛ همچنین برای اثبات از صحت و شدنی بودن مدل مسئله، یک مثال عددی بررسی شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
طراحی سیستم معاملات هوشمند با استفاده از الگوریتم جستجوی فاخته و مدل شبکه عصبی بازگشتی عمیق
حمید اسکندری - احمد صادقیه - حسن خادمی زارع - محمدمهدی لطفی
استراتژی اثربخش توسعه مؤسسات آموزش عالی بر پایه رویکرد ترکیبی مدل تعالی سازمانی و کارت امتیازی متوازن
فرزاد امیری - مهدی امیری - نوید رفیعی
ارزیابی سطح کیفیت زندگی شهرهای استان خراسان رضوی با رویکرد اعداد نوتروسوفیک نوع 2
فاطمه میرعمادی - رضا شیخ
ارائه مدل ارزیابی کارایی زنجیره تامین مالی بانکهای تجاری استان اصفهان : رویکرد دو مرحله ایAR-DEA
منصور عابدیان - سعید آقاسی - نرگس باقری لطفعلی
طراحی و بهینه سازی شبکه زنجیره تأمین حلقه بسته با درنظرگرفتن قیمت گذاری اقتصادی و مسائل زیست محیطی تحت شرایط عدم قطعیت فازی: یک مطالعه موردی در زمینه لاستیک سنگین
جواد امیریان - حسین عموزاد خلیلی - احمد مهرابیان
تکنیک فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای مختصات قطبی (OPLO-POCOD) و مدل سروکوال ابزاری نوین در تحلیل و ارزیابی عملکرد سازمان های خدماتی: مطالعه موردی ( هتل های پنج ستاره مشهد)
رضا شیخ - سهیلا صنفی - سیده سارا هاشمی مقدم
A Study on Customer Loyalty and Churn Based on the Purchased Items
Mehran Akbarpour - AmirMahdi Ghreishizadeh - Mostafa Setak
مدل چندهدفه بازنگری سبد سرمایهگذاری با درنظرگیری عوامل بنیادی سهام
محمدحسین وفائی خواه - امیرعباس نجفی
مطالعه رویکردهای مدیریت چرخه کانتینر خالی در حمل ونقل بنادر
نیوشا حاجیان مطلق - رضا رمضانیان
انتخاب بهترین مدل پیشبینی برای تعیین تاریخ تورهای گردشگری شهر یزد با در نظر گرفتن محدوده آسایش حرارتی و مقایسه میانگین دمای ماهانه دو مدل ARIMA و ARIMAX
طیبه صادقیان - حسن خادمی زارع - داود شیشه بری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.7.6