0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
Data-Driven Optimization of Unattended Collection and Delivery Points with a Focus on Customer Behavior Analysis
نویسندگان :
Pouya Malakouti
1
Reza Haddad
2
Mohsen Varmazyar
3
1- دانشگاه صنعتی شریف
2- دانشگاه صنعتی شریف
3- دانشگاه صنعتی شریف
کلمات کلیدی :
Data-driven optimization،Unattended collection and delivery points،Customer behavior analysis،E-commerce،Facility location optimization،Customer satisfaction
چکیده :
The expansion of e-commerce has necessitated innovative last-mile delivery solutions, with Unattended Collection and Delivery Points (UCDPs) emerging as a practical and cost-effective option. This paper introduces a comprehensive data-driven approach to optimize the strategic placement of UCDPs. Our methodology involves a two-stage process: (1) analyzing customer behavior using Buy-Until-You-Die (BTYD) models to forecast purchasing patterns and (2) a mixed-integer linear programming (MILP) model to determine optimal UCDP locations considering variable coverage radius and capacity. The integration of customer behavior insights into the facility location problem aims to enhance customer satisfaction and operational efficiency. Through numerical experiments on real-world data, the study demonstrates the effectiveness of the proposed models in optimizing UCDP placements, achieving significant cost savings, and improving service quality
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل سیستم های مدیریت ایمنی در پروژه های ساختمان های بلند -مطالعه مروری از ٢010 تا 2021
پریسا دهقانی - رامین انصاری - مهدی مهدی خانی
تعیین مزیت نسبی بخش های اقتصادی جهت سرمایه گذاری با استفاده از روش سلسله مراتبی (AHP) و روش وزن دهی تجمعی ساده (SAW)
رضا بابازاده - نگین محمد قلیزاد
پایش و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت زنجیره تأمین پایدار در صنعت خودروسازی با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP)(مطالعه موردی: گروه تولیدی و صنعتی عقاب افشان)
اشکان صفاجو
اولویت بندی کاربردهای هوش مصنوعی در لجستیک دریایی (مطالعه موردی: بندر شهید رجایی)
علیرضا شکوفه - سید فرزاد حسینی - سید محمد مهدی حمیدی
ارزیابی و سنجش تعاملات کاربر با محصول: شیوهها و چالشها
نرگس ادبی
مطالعه رویکردهای مدیریت چرخه کانتینر خالی در حمل ونقل بنادر
نیوشا حاجیان مطلق - رضا رمضانیان
توسعه یک مدل ابتکاری برای پیش بینی قیمت در فروشگاه های آنلاین
امیرصادق میرگلوی بیات - علی شجاع - بهلول ابراهیمی
ارایه یک مدل پیشنهادی جهت طراحی زنجیرهتأمین با تمرکز بر قابلیتاطمینان و تعداد شرکا
هانیه ذاکرزاده - عباس شول
استخراج مشخصههای HMM-محور جهت پیشبینی رفتار تراکنشی مشتری با استفاده از مدل یادگیری عمیق
غزاله شهیدی - مریم توسلی سیرت - امیرحسین قبیله - علیرضا بادامچی - نرجس شفیعی بوانی - جواد نیکورزم
زمانبندی حمل و نقل پسماندهای پزشکی عفونی به منظور کاهش ریسک سرایت
کوثر زندش - مرتضی خاکزار بفروئی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.2