0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
قیمتگذاری برای محصول دارای برچسب خصوصی با درنظرگرفتن مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت
نویسندگان :
بهاره آقاعابدی
1
حسین خسروشاهی
2
پریسا عصارزادگان
3
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
2- دانشگاه صنعتی اصفهان
3- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
قیمتگذاری،برچسب خصوصی،مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت،نظریه بازی
چکیده :
قیمتگذاری محصولات، امروزه به عنوان یک فرآیند تصمیم گیری، مبنای کار بسیاری از تولیدکنندگان و خرده فروشان قرار گرفته است. برندهای فروشگاهی یا برچسبهای خصوصی که امروزه به طور رایج برندهای خصوصی نیز نامیده میشوند، برندهایی هستند که عموماً متعلق به خردهفروشان هستند و به بازار عرضه میشوند. با گذشت زمان، این برندها از برچسبهای خصوصی عمومی، ارزان، کمکیفیت یا اقتصادی به برندهای ارزانتر از برندهای تولیدکننده اما با ارزش قابل قبول یا برچسبهای خصوصی استاندارد تبدیل شدهاند. در این مقاله یک مدل قیمتگذاری محصول ارائه می شود که علاوه بر درنظرگرفتن کیفیت محصول، به مسائلی همچون مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت توجه ویژهای دارد. مسئله با درنظرگرفتن يک توليدکننده و يک خردهفروش مدلسازی شدهاست. تصمیمات تولیدکننده شامل تعیین قیمت عمدهفروشی برای فروش محصول با برند تولیدکننده و کیفیت محصول با برند تولیدکننده است. همچنین خردهفروش درمورد قیمت فروش محصول با برند تولیدکننده، قیمت فروش محصول دارای برچسب خصوصی و سرمایهگذاری بر روی مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت برای محصول دارای برچسب خصوصی، تصمیم میگیرد. براي حل مسئله از رویکرد بازی استكلبرگ استفاده شدهاست که تولیدکننده رهبر و خردهفروش پیرو میباشد. سپس مدلسازی مسئله صورت خواهد گرفت و جوابهای تعادلي ارائه خواهد شد. علاوه برآن تجزیه و تحلیل مربوط به یک مثال عددی ارائه می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اولویتبندی تامین کنندگان صنعت چاپ با ترکیب روش های AHP و TOPKOR فازی
محمدعلی بهشتینیا - کیمیا همتی - علیرضا تراب
مدل مسیریابی ترکیبی با چند کامیون و چند پهپاد برای اجرای عملیات تحویل کالاهای امدادی
ساناز خلج رحیمی - دنیا رحمانی
Data-Driven Trade Promotion Optimization for Revenue Management in the Footwear Industry: A Case Study of Adidas and WestGear
Mohamad Amir Zeynali - Amir Albadvi
شناسایی و رتبهبندی تأمینکنندگان سبز - دیجیتال در صنایع الکترونیک با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی
وحید بنازاده - عاطفه امین دوست
Portfolio optimization based on return prediction using multiple parallel input CNN-LSTM
Mahdi Ashrafzadeh - Hatef Kiabakht
شناسایی و اولویتبندی ابعاد کلیدی خدمات ناب با رویکرد فرآیند تحلیل سلسلهمراتبی فازی
دکتر مهدی اجلی
ارزیابی ریسک های عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در ساختمان های بلند شهر مشهد با استفاده از روش تحلیل درخت خطا
یاسمن اکرمی - سید محمود حسینی
Maximum coverage facility location problem with refueling operations drones
Marziye Samsami
Comparing the Accuracy of Machine Learning Algorithms in Predicting Non-performing Loans of Banks
Mohammad Reza Esmaeili - Mohammad Ebrahim Mohammad Pour Zarandi - Mehrzad Minooei
مکان یابی شعبه جدید بانک ملی به روش تصمیم گیری چند معیاره بهترین-بدترین (مطالعه موردی: شهر بوشهر)
صابر شیری پور - عرشیا صائمی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.1