0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
قیمتگذاری برای محصول دارای برچسب خصوصی با درنظرگرفتن مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت
نویسندگان :
بهاره آقاعابدی
1
حسین خسروشاهی
2
پریسا عصارزادگان
3
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
2- دانشگاه صنعتی اصفهان
3- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
قیمتگذاری،برچسب خصوصی،مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت،نظریه بازی
چکیده :
قیمتگذاری محصولات، امروزه به عنوان یک فرآیند تصمیم گیری، مبنای کار بسیاری از تولیدکنندگان و خرده فروشان قرار گرفته است. برندهای فروشگاهی یا برچسبهای خصوصی که امروزه به طور رایج برندهای خصوصی نیز نامیده میشوند، برندهایی هستند که عموماً متعلق به خردهفروشان هستند و به بازار عرضه میشوند. با گذشت زمان، این برندها از برچسبهای خصوصی عمومی، ارزان، کمکیفیت یا اقتصادی به برندهای ارزانتر از برندهای تولیدکننده اما با ارزش قابل قبول یا برچسبهای خصوصی استاندارد تبدیل شدهاند. در این مقاله یک مدل قیمتگذاری محصول ارائه می شود که علاوه بر درنظرگرفتن کیفیت محصول، به مسائلی همچون مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت توجه ویژهای دارد. مسئله با درنظرگرفتن يک توليدکننده و يک خردهفروش مدلسازی شدهاست. تصمیمات تولیدکننده شامل تعیین قیمت عمدهفروشی برای فروش محصول با برند تولیدکننده و کیفیت محصول با برند تولیدکننده است. همچنین خردهفروش درمورد قیمت فروش محصول با برند تولیدکننده، قیمت فروش محصول دارای برچسب خصوصی و سرمایهگذاری بر روی مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت برای محصول دارای برچسب خصوصی، تصمیم میگیرد. براي حل مسئله از رویکرد بازی استكلبرگ استفاده شدهاست که تولیدکننده رهبر و خردهفروش پیرو میباشد. سپس مدلسازی مسئله صورت خواهد گرفت و جوابهای تعادلي ارائه خواهد شد. علاوه برآن تجزیه و تحلیل مربوط به یک مثال عددی ارائه می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اصلاح روش تصمیمگیری گروهی چند معیاره COPRAS با استفاده از مجموعههای فازی نوع 2
معصومه عزیزی نفطه - محمود شهرخی
پیشنهاد تعرفه گروهی انرژیهای تجدیدپذیر ترکیبی با استفاده از فاصله ترجیحات لکزیکوگرافیک مصرفکنندگان
شادی فرید - فریا نصیری مفخّم
Cell Phone Image-Based Persian Rice Detection and Classification Using Deep Learning Techniques
Amin Saeidi Kelishami - Mahmood Saeedi Kelishami - Sajjad Saeedi Kelishami
طراحی مدل دینامیکی ارزش گذاری اقتصادی هزینه های پروژه های تحقیق و توسعه با محوریت شاخص های (سهم بازار،سودآوری،توان رقابتی و ریسک) در شرکت های دانش بنیان
سینا لاله - امیرشایان غضنفری
یک رویکرد یادگیری ماشین برای پیشبینی غیبت بیمار در مراکز درمانی
محمدرضا انصافی - اشکان مزدگیر - نسیم غنبر طهرانی - ارد احمدی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای
کیارش نوشی - حسین قنبری - امیر عباس شجاعی
برنامه ریزی مساله مراقبت خانگی با در نظر گرفتن سطح وفاداری بیماران
فاطمه زرعلی - سید جواد حسینی نژاد
تجزیهوتحلیل کتابسنجی در مطالعات ارزش در معرض خطر (VaR)
سمیه السادات موسوی - مسعود عادل نیانجف آبادی
مدل سازی چند هدفه مسئله انتخاب تأمین کننده و تخصیص سفارش در زنجیره تأمین تاب آور
رضا همراهی - سید میثم موسوی
یکپارچهسازی مسائل زمانبندی تولید چند کارخانهای و توزیع با در نظر گرفتن استراتژیهای کارآمد انرژی
امیررضا قیاسی - امیرسامان خیرخواه
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.2