0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
قیمتگذاری برای محصول دارای برچسب خصوصی با درنظرگرفتن مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت
نویسندگان :
بهاره آقاعابدی
1
حسین خسروشاهی
2
پریسا عصارزادگان
3
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
2- دانشگاه صنعتی اصفهان
3- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
قیمتگذاری،برچسب خصوصی،مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت،نظریه بازی
چکیده :
قیمتگذاری محصولات، امروزه به عنوان یک فرآیند تصمیم گیری، مبنای کار بسیاری از تولیدکنندگان و خرده فروشان قرار گرفته است. برندهای فروشگاهی یا برچسبهای خصوصی که امروزه به طور رایج برندهای خصوصی نیز نامیده میشوند، برندهایی هستند که عموماً متعلق به خردهفروشان هستند و به بازار عرضه میشوند. با گذشت زمان، این برندها از برچسبهای خصوصی عمومی، ارزان، کمکیفیت یا اقتصادی به برندهای ارزانتر از برندهای تولیدکننده اما با ارزش قابل قبول یا برچسبهای خصوصی استاندارد تبدیل شدهاند. در این مقاله یک مدل قیمتگذاری محصول ارائه می شود که علاوه بر درنظرگرفتن کیفیت محصول، به مسائلی همچون مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت توجه ویژهای دارد. مسئله با درنظرگرفتن يک توليدکننده و يک خردهفروش مدلسازی شدهاست. تصمیمات تولیدکننده شامل تعیین قیمت عمدهفروشی برای فروش محصول با برند تولیدکننده و کیفیت محصول با برند تولیدکننده است. همچنین خردهفروش درمورد قیمت فروش محصول با برند تولیدکننده، قیمت فروش محصول دارای برچسب خصوصی و سرمایهگذاری بر روی مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت برای محصول دارای برچسب خصوصی، تصمیم میگیرد. براي حل مسئله از رویکرد بازی استكلبرگ استفاده شدهاست که تولیدکننده رهبر و خردهفروش پیرو میباشد. سپس مدلسازی مسئله صورت خواهد گرفت و جوابهای تعادلي ارائه خواهد شد. علاوه برآن تجزیه و تحلیل مربوط به یک مثال عددی ارائه می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
قیمتگذاری پویا برای خدمات سواری آنلاین با در نظر گرفتن درصد پورسانت ثابت
کیمیا فضلی - انور محمودی
بررسی رابطه اقتصاد دانش بنیان و رشد اقتصادی: تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادی بخشی در اتریش
ابوطالب سعادتیار - رحیم تقی زاده
شناسایی مشاغل/ پستهای استراتژیک امور ذوب مجتمع مس سرچشمه
علی سلطانپور - ساسان تقیزاده
A Hybrid Model for ERP Implementation in Large Organizations: Combining Agile and Traditional Methodologies
Seyedeh safoura Seyed shobeiri - Hamidreza Abrishami - Vahid Baghishani
کاهش جستجو در جهت تشخیص ناحیه خطا در فرآیندهای مبتنی بر تصویر با استفاده از روش ابتکاری- فراابتکاری
زهرا خدادادی - محمد صالح اولیاء - امیر حسین امیری
تجزیهوتحلیل کتابسنجی در مطالعات ارزش در معرض خطر (VaR)
سمیه السادات موسوی - مسعود عادل نیانجف آبادی
مکان یابی شعبه جدید بانک ملی به روش تصمیم گیری چند معیاره بهترین-بدترین (مطالعه موردی: شهر بوشهر)
صابر شیری پور - عرشیا صائمی
Optimization of the Reverse Engineering Process in the Pump Industry with Thirteen Steps
Mehrzad Modarres - Behzad Karimzad Sharifi - Yasaman Kamrani
سیاست پیوندسازی در صنعت گردشگری
سهیلا محمدی فروشانی - حسین خسروشاهی - محسن شهریاری
ارزیابی ریسک زیست محیطی سد باطله معدن مس قلعه زری
محمدجواد رحیم دل - احمد آریافر - زهره عبادی نیا
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.2.5