0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
قیمتگذاری برای محصول دارای برچسب خصوصی با درنظرگرفتن مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت
نویسندگان :
بهاره آقاعابدی
1
حسین خسروشاهی
2
پریسا عصارزادگان
3
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
2- دانشگاه صنعتی اصفهان
3- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
قیمتگذاری،برچسب خصوصی،مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت،نظریه بازی
چکیده :
قیمتگذاری محصولات، امروزه به عنوان یک فرآیند تصمیم گیری، مبنای کار بسیاری از تولیدکنندگان و خرده فروشان قرار گرفته است. برندهای فروشگاهی یا برچسبهای خصوصی که امروزه به طور رایج برندهای خصوصی نیز نامیده میشوند، برندهایی هستند که عموماً متعلق به خردهفروشان هستند و به بازار عرضه میشوند. با گذشت زمان، این برندها از برچسبهای خصوصی عمومی، ارزان، کمکیفیت یا اقتصادی به برندهای ارزانتر از برندهای تولیدکننده اما با ارزش قابل قبول یا برچسبهای خصوصی استاندارد تبدیل شدهاند. در این مقاله یک مدل قیمتگذاری محصول ارائه می شود که علاوه بر درنظرگرفتن کیفیت محصول، به مسائلی همچون مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت توجه ویژهای دارد. مسئله با درنظرگرفتن يک توليدکننده و يک خردهفروش مدلسازی شدهاست. تصمیمات تولیدکننده شامل تعیین قیمت عمدهفروشی برای فروش محصول با برند تولیدکننده و کیفیت محصول با برند تولیدکننده است. همچنین خردهفروش درمورد قیمت فروش محصول با برند تولیدکننده، قیمت فروش محصول دارای برچسب خصوصی و سرمایهگذاری بر روی مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت برای محصول دارای برچسب خصوصی، تصمیم میگیرد. براي حل مسئله از رویکرد بازی استكلبرگ استفاده شدهاست که تولیدکننده رهبر و خردهفروش پیرو میباشد. سپس مدلسازی مسئله صورت خواهد گرفت و جوابهای تعادلي ارائه خواهد شد. علاوه برآن تجزیه و تحلیل مربوط به یک مثال عددی ارائه می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
یک رویکرد ریسکگریز برای مسئلهی طراحی شبکههای تندروی مبتنی بر هاب تصادفی
ملیحه فلاح تفتی - محبوبه هنرور - احمد صادقیه - رضا توکلی مقدم
Prediction of economic indices for dry farming chickpea production in Ravansar county of Iran using artificial neural networks
Ashkan Nabavi-Pelesaraei
انتخاب فناوری برتر تصفیه فاضلاب در تصفیهخانههای شهر مشهد با تأکید بر بومیسازی
محدثه جلالی سنگانی - سیدمحمود حسینی
Using Redmine as a Computerized Maintenance Management System for Efficient Asset Tracking
Mohammadali Faezirad - Abolfazl Khoshnevisan
طراحی مدل ارزیابی کارایی تحلیل پوششی داده ها بر اساس فاصله از مرزهای کارآمد و ناکارآمد در شعب بانک (مطالعه موردی)
مهدیه شکوری - آرزو صفری - روزبه قوسی - فرناز برزین پور
قیمتگذاری و تعیین میزان سرمایهگذاری در فناوری واقعیت افزوده برای برند تولیدکننده و برند فروشگاهی در زنجیرهتأمین دیجیتال
رامتین عسکری - حمید میرمحمدی - پریسا عصارزادگان
افزایش بهره وری تخت در اورژانس بیمارستان با استفاده از تخصیص بهینه ی منابع
سینا موسوی کاشانی زواره - الهام یاوری
مدلسازی سیاست های مدیریت جریان نقدی برای یک شرکت کوچک تولیدی با روش پویایی شناسی سیستم ها
زهره احدی دولت سرا - سید عباس حسینی جو
پیش بینی تقلب در حوزه بیمه بدنه خودرو با استفاده از مدلهای داده محور (به همراه مطالعه موردی)
محمد محزون - حسن خادمی زارع - محمد صالح اولیاء
مدل بهینهسازی دو هدفه و چند دورهای جهت طراحی زنجیره تأمین زیستتوده مبتنی بر پسماند جنگلی
امیررضا لک - محسن فریبرز راد - فاطمه صبوحی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2