0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
قیمتگذاری برای محصول دارای برچسب خصوصی با درنظرگرفتن مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت
نویسندگان :
بهاره آقاعابدی
1
حسین خسروشاهی
2
پریسا عصارزادگان
3
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
2- دانشگاه صنعتی اصفهان
3- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
قیمتگذاری،برچسب خصوصی،مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت،نظریه بازی
چکیده :
قیمتگذاری محصولات، امروزه به عنوان یک فرآیند تصمیم گیری، مبنای کار بسیاری از تولیدکنندگان و خرده فروشان قرار گرفته است. برندهای فروشگاهی یا برچسبهای خصوصی که امروزه به طور رایج برندهای خصوصی نیز نامیده میشوند، برندهایی هستند که عموماً متعلق به خردهفروشان هستند و به بازار عرضه میشوند. با گذشت زمان، این برندها از برچسبهای خصوصی عمومی، ارزان، کمکیفیت یا اقتصادی به برندهای ارزانتر از برندهای تولیدکننده اما با ارزش قابل قبول یا برچسبهای خصوصی استاندارد تبدیل شدهاند. در این مقاله یک مدل قیمتگذاری محصول ارائه می شود که علاوه بر درنظرگرفتن کیفیت محصول، به مسائلی همچون مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت توجه ویژهای دارد. مسئله با درنظرگرفتن يک توليدکننده و يک خردهفروش مدلسازی شدهاست. تصمیمات تولیدکننده شامل تعیین قیمت عمدهفروشی برای فروش محصول با برند تولیدکننده و کیفیت محصول با برند تولیدکننده است. همچنین خردهفروش درمورد قیمت فروش محصول با برند تولیدکننده، قیمت فروش محصول دارای برچسب خصوصی و سرمایهگذاری بر روی مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت برای محصول دارای برچسب خصوصی، تصمیم میگیرد. براي حل مسئله از رویکرد بازی استكلبرگ استفاده شدهاست که تولیدکننده رهبر و خردهفروش پیرو میباشد. سپس مدلسازی مسئله صورت خواهد گرفت و جوابهای تعادلي ارائه خواهد شد. علاوه برآن تجزیه و تحلیل مربوط به یک مثال عددی ارائه می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
زمانبندی بهینه وسایل برقی در خانه های هوشمند با قطعی تصادفی برق شبکه: یک رویکرد برنامه ریزی تصادفی دو مرحله ای
زهرا ملک خانی - محمد رنجبر
The Challenges and Opportunities of Reverse Logistics in Humanitarian Supply Chain
Hamed Ghazizadeh - Fereshteh Parvaresh
پیش بینی کوتاهمدت، میان مدت و بلندمدت پیک مصرف برق در تهران به کمک روشهای یادگیری ماشین
علیرضا مرادی - نفیسه صدقی
چارچوب ارزیابی جامع سقوط بیمارPFCAF: ابزار اندازهگیری برای سنجش خطر سقوط بیماران بستری، کاهش سقوط و مخاطرات آن
سارا هاشمی بنی - محمد مهدی سپهری
برنامه ریزی تولید چند محصولی با قیمت گذاری محصولات در فضای رقابتی بازار
حسین شمس شمیرانی - امیر حسین شمس
مدلسازی سیاست های مدیریت جریان نقدی برای یک شرکت کوچک تولیدی با روش پویایی شناسی سیستم ها
زهره احدی دولت سرا - سید عباس حسینی جو
مکان و ظرفیت بهینه SVC به منظور بهبود پروفیل ولتاژ و کاهش تلفات در حضور منابع فتوولتائیک و بادی با استفاده از الگوریتم جستجوی هارمونی
جواد پورحسین - رضا رنج کشان - رسول کشفی
Enhancing the efficiency of a biofuel supply chain network by designing a price offering mechanism
AmirSaeed Nikkhah Qamsari - SeyedJavad Hosseininezhad
ارائه یک مدل کارآمد برای پیش بینی صفحه بعد کاربر با استفاده از ترکیب دوگانه الگوریتم بهینهسازی جغرافیای زیستی و سیستم استنتاج عصبی-فازی سازگار
مجید عبدالرزاق نژاد - شکوه پورمحی آبادی
بهینهسازی تخصیص منابع در شبکههای توزیع انرژی الکتریکی با در نظر گرفتن اتلاف انرژی در خطوط توزیع و تأثیر دمای محیط روی اتلاف انرژی
هادی قلی نژاد - علی اکبر جابری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.1