0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
قیمتگذاری برای محصول دارای برچسب خصوصی با درنظرگرفتن مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت
نویسندگان :
بهاره آقاعابدی
1
حسین خسروشاهی
2
پریسا عصارزادگان
3
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
2- دانشگاه صنعتی اصفهان
3- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
قیمتگذاری،برچسب خصوصی،مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت،نظریه بازی
چکیده :
قیمتگذاری محصولات، امروزه به عنوان یک فرآیند تصمیم گیری، مبنای کار بسیاری از تولیدکنندگان و خرده فروشان قرار گرفته است. برندهای فروشگاهی یا برچسبهای خصوصی که امروزه به طور رایج برندهای خصوصی نیز نامیده میشوند، برندهایی هستند که عموماً متعلق به خردهفروشان هستند و به بازار عرضه میشوند. با گذشت زمان، این برندها از برچسبهای خصوصی عمومی، ارزان، کمکیفیت یا اقتصادی به برندهای ارزانتر از برندهای تولیدکننده اما با ارزش قابل قبول یا برچسبهای خصوصی استاندارد تبدیل شدهاند. در این مقاله یک مدل قیمتگذاری محصول ارائه می شود که علاوه بر درنظرگرفتن کیفیت محصول، به مسائلی همچون مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت توجه ویژهای دارد. مسئله با درنظرگرفتن يک توليدکننده و يک خردهفروش مدلسازی شدهاست. تصمیمات تولیدکننده شامل تعیین قیمت عمدهفروشی برای فروش محصول با برند تولیدکننده و کیفیت محصول با برند تولیدکننده است. همچنین خردهفروش درمورد قیمت فروش محصول با برند تولیدکننده، قیمت فروش محصول دارای برچسب خصوصی و سرمایهگذاری بر روی مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت برای محصول دارای برچسب خصوصی، تصمیم میگیرد. براي حل مسئله از رویکرد بازی استكلبرگ استفاده شدهاست که تولیدکننده رهبر و خردهفروش پیرو میباشد. سپس مدلسازی مسئله صورت خواهد گرفت و جوابهای تعادلي ارائه خواهد شد. علاوه برآن تجزیه و تحلیل مربوط به یک مثال عددی ارائه می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مدلسازی مدیریت پورتفولیو پروژه های سازمان های تحقیق و توسعه با رویکرد فازی بهمراه مطالعه موردی در سازمان پژوهشی باقرالعلوم (ع)
سیدجواد جلال نیا - صابر ساعتی - امیرعباس شجاعی
بررسی نقش سیستم های پشتیبانی تصمیم (DSSها) در زنجیرهی تامین
سعید سلجوقی - نجمه نصیری خلجی
شبیهسازی تخصیص کامیون به بیل در معادن روباز با رویکرد یادگیری تقویتی
عرفان مزینانی - نسیم نهاوندی
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت پروژه های ساخت با رویکرد سبز
مهشید فتح اله گل - محمدجعفر فشارکی - حسام ورعی
Investigating the factors of infertility with female cause of ART baruchs using decision tree algorithm and regression
Somayeh Ghiasi Hafazi - Sohrab Effati - Mahboubeh Afzali
پیشبینی وضعیت شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از متغیرهای کلان اقتصادی
سید علی موسوی لولتی - عمران محمدی - سعید شوالپور
Improving airport passengers’ customer experience by utilizing the concept of Smart Airports - Case study of IKAC International airport
Pouria Shahmiri - Moslem Habibi
تحلیل روابط علی بین شاخصهای افزایش بهرهوری تولید میگو پرورشی با استفاده ازرویکرد تلفیقی دلفی فازی و دیمتل فازی
جعفر معرفی - مرضیه خاکستری - میثم رافعی
بررسی سنجههای مدل یادگیری ماشین مرتبط با سازههای پیشبینیگر نرخ پذیرش واکسیناسیون
راضیه رجائی لک - الهام یاوری
بهینهسازی زمانبندی و تخصیص وظایف به منابع محاسباتی در یک شبکه همکارانه لبه – ابر
فاطمه غیور - دنیا رحمانی - امیرحسین جعفری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.3