0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
قیمتگذاری برای محصول دارای برچسب خصوصی با درنظرگرفتن مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت
نویسندگان :
بهاره آقاعابدی
1
حسین خسروشاهی
2
پریسا عصارزادگان
3
1- دانشگاه صنعتی اصفهان
2- دانشگاه صنعتی اصفهان
3- دانشگاه صنعتی اصفهان
کلمات کلیدی :
قیمتگذاری،برچسب خصوصی،مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت،نظریه بازی
چکیده :
قیمتگذاری محصولات، امروزه به عنوان یک فرآیند تصمیم گیری، مبنای کار بسیاری از تولیدکنندگان و خرده فروشان قرار گرفته است. برندهای فروشگاهی یا برچسبهای خصوصی که امروزه به طور رایج برندهای خصوصی نیز نامیده میشوند، برندهایی هستند که عموماً متعلق به خردهفروشان هستند و به بازار عرضه میشوند. با گذشت زمان، این برندها از برچسبهای خصوصی عمومی، ارزان، کمکیفیت یا اقتصادی به برندهای ارزانتر از برندهای تولیدکننده اما با ارزش قابل قبول یا برچسبهای خصوصی استاندارد تبدیل شدهاند. در این مقاله یک مدل قیمتگذاری محصول ارائه می شود که علاوه بر درنظرگرفتن کیفیت محصول، به مسائلی همچون مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت توجه ویژهای دارد. مسئله با درنظرگرفتن يک توليدکننده و يک خردهفروش مدلسازی شدهاست. تصمیمات تولیدکننده شامل تعیین قیمت عمدهفروشی برای فروش محصول با برند تولیدکننده و کیفیت محصول با برند تولیدکننده است. همچنین خردهفروش درمورد قیمت فروش محصول با برند تولیدکننده، قیمت فروش محصول دارای برچسب خصوصی و سرمایهگذاری بر روی مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت برای محصول دارای برچسب خصوصی، تصمیم میگیرد. براي حل مسئله از رویکرد بازی استكلبرگ استفاده شدهاست که تولیدکننده رهبر و خردهفروش پیرو میباشد. سپس مدلسازی مسئله صورت خواهد گرفت و جوابهای تعادلي ارائه خواهد شد. علاوه برآن تجزیه و تحلیل مربوط به یک مثال عددی ارائه می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رویکرد خطی سازی برای مسئله ی تعیین اندازه دسته با محدودیت ظرفیت و تقاضای تصادفی پویا همراه با آماده سازی وابسته به توالی با درنظرگیری هزینه ی کمبود
نرگس باقریان - سید حمید میرمحمدی
توسعه مدل زنجیره تامین تابآور
نازنین شهسواری - سعید دهنوی
انتخاب ویژگی با استفاده از ترکیب رویکرد جدید همبستگی دادهها و الگوریتم تکاملی ژنتیک
مجید عبدالرزاق نژاد - مهدی خرد
Generative AI Strategies to Enhance Car Detection Under Adverse Weather Conditions
Sina Khoshgoftar - Mehrdad Kargari - Reza Vatankhah
Tuning LSTM Neural Network Hyperparameters with Taguchi Method for Stock Market Prediction
Hadi Hassanzadeh - Alireza Hamedghafari - Alireza Shadman
برسی تاثیر عوامل فردی و زیست محیطی وتبلیغات بر قصد خرید مصرف کنندگان لوازم خانگی پاکشوما در شهرستان ابرکوه
محمد رضا فلاح زاده ابرقوئی - آفرین اخوان
ارزیابی مقولههای موثر بر ایجاد چالشهای نسلی کارکنان در سازمانها با رویکرد بهترین-بدترین بیزی(مطالعه موردی در بانک)
رضا قاسمی یقین - طاها احمدی پرگو
پایش میانگین طول عمر محصولات با استفاده از نمودارهای کنترل شوهارت و EWMA تحت آزمون طول عمر سانسورشدگی خرابی
پوریا محمدیپور - هیوا فاروقی - حسن رسائی
Portfolio optimization based on return prediction using multiple parallel input CNN-LSTM
Mahdi Ashrafzadeh - Hatef Kiabakht
بررسی سنجههای مدل یادگیری ماشین مرتبط با سازههای پیشبینیگر نرخ پذیرش واکسیناسیون
راضیه رجائی لک - الهام یاوری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.7.6