0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمين كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
ارائه و حل مدل دو مرحلهای مکان یابی- مسیریابی توزیع کالا با در نظر گرفتن رقابت در قیمت گذاری و اعمال هزینه های آلودگی و تبلیغات تحت شرایط عدم قطعیت
نویسندگان :
رقیه رضایی
1
مصطفی ستاک
2
حمید تیکنی
3
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
3- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
مکان یابی – مسیریابی، قیمت گذاری، برنامه ریزی دو سطحی، تبلیغات
چکیده :
دراین مقاله به بررسی مدلی در دو سطح تحت رقابت استاکلبرگ جهت تعیین توأمان مکان توزیع کنندگان و مسیرمابین توزیع کنندگان و خرده فروشان، در یک سطح و در سطح دوم به بررسی قیمت فروش خرده فروشان، پرداخته میشود. مدل ارائه شده در سطح اول به دنبال تعیین قیمت مناسب برای توزیع کننده، جهت ارائه محصول به خرده فروش میباشد و تمامی هزینهها از جمله هزینه مکان یابی تاسیسات، مسیریابی، تولید آلودگی و همچنین فروش از دست رفته به دلیل عدم تامین نیاز مشتری در بازه زمانی مشخص در نظر گرفته شده است. در سطح دوم نیز به دنبال تعیین قیمت مناسب برای خرده فروش با توجه به تابع تقاضا تعریف شده میباشد. در تابع تقاضا تعریف شده علاوه بر کشش قیمت خرده فروش در بازار به فاکتور سطح تبایغات نیز توجه شده است. در ادامه به حل مدل با استفاده از نرم افزار گمز پرداخته شده است و نتایج عددی ارائه گردیده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
زنجیره تامین حلقه بسته با در نظر گرفتن گارانتی و حمل و نقل دولایه
پریا حکیمی - سعید امامی
توزیع واکسن در شرایط بروز همهگیری عمومی
محمد مهاجر تبریزی - طوبی درویش محمدی
Data-Driven Optimization of Unattended Collection and Delivery Points with a Focus on Customer Behavior Analysis
Pouya Malakouti - Reza Haddad - Mohsen Varmazyar
Development of a mathematical model to optimize blood bank costs
Mahdieh Dehghani meybodi - Mohammad saber Fallahnezhad
Metaheuristic algorithms for cellular manufacturing system with a loop-layout
Fatemeh Sogandi
ارائه مدل ارزیابی فنی و اقتصادی جایگزینی انرژی خورشیدی در صنایع لوازم خانگی در ایران (مطالعه موردی: شرکت ستاره طالیی صنعت (بیمکث))
علی حاجی کتابی - راضیه سادات هاشمی نژاد - زهرا سلیمانی
مطالعه رویکردهای مدیریت چرخه کانتینر خالی در حمل ونقل بنادر
نیوشا حاجیان مطلق - رضا رمضانیان
Comparative Analysis of Momentum and Buy-and-Hold Strategies in the Iranian Stock Market
Maryam Bastani
Sustainable development analysis of diesel, biodiesel and hydrogen in internal combustion engines
Mohammad Reza Saberi - Ehsan Naghashzadeh
زمانبندی و مدیریت پروژه با استفاده از روش ها و الگوریتم های داده کاوی
احسان شیخی - ناصر ملاوردی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.3