0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمين كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
ارائه و حل مدل دو مرحلهای مکان یابی- مسیریابی توزیع کالا با در نظر گرفتن رقابت در قیمت گذاری و اعمال هزینه های آلودگی و تبلیغات تحت شرایط عدم قطعیت
نویسندگان :
رقیه رضایی
1
مصطفی ستاک
2
حمید تیکنی
3
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
3- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
مکان یابی – مسیریابی، قیمت گذاری، برنامه ریزی دو سطحی، تبلیغات
چکیده :
دراین مقاله به بررسی مدلی در دو سطح تحت رقابت استاکلبرگ جهت تعیین توأمان مکان توزیع کنندگان و مسیرمابین توزیع کنندگان و خرده فروشان، در یک سطح و در سطح دوم به بررسی قیمت فروش خرده فروشان، پرداخته میشود. مدل ارائه شده در سطح اول به دنبال تعیین قیمت مناسب برای توزیع کننده، جهت ارائه محصول به خرده فروش میباشد و تمامی هزینهها از جمله هزینه مکان یابی تاسیسات، مسیریابی، تولید آلودگی و همچنین فروش از دست رفته به دلیل عدم تامین نیاز مشتری در بازه زمانی مشخص در نظر گرفته شده است. در سطح دوم نیز به دنبال تعیین قیمت مناسب برای خرده فروش با توجه به تابع تقاضا تعریف شده میباشد. در تابع تقاضا تعریف شده علاوه بر کشش قیمت خرده فروش در بازار به فاکتور سطح تبایغات نیز توجه شده است. در ادامه به حل مدل با استفاده از نرم افزار گمز پرداخته شده است و نتایج عددی ارائه گردیده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
انتخاب تامینکنندگان پایدار با استفاده از تصمیمگیری چند معیاره و یادگیری ماشین و ادغام آن با مدل تخصیص سفارش
عباس فروزان فر - مریم رادمان - محمدعلی حسن آبادی
بررسی تاثیرات قیمت دلار، طلا و نفت بر بازار بورس (مطالعه موردی: بورس اوراق بهادار تهران)
حسین قنبری - امیر محمد لرنی فوئیک - روزبه قوسی - عمران محمدی
The investigation of uncertainty sources for the improvement of the inventory management of fast-moving consumer goods
G. Reza Nasiri - Ghazaleh Saboori
مدلسازی و تحلیل موانع یادگیری پایدار بین سازمانی در زنجیرهتأمین (مورد مطالعه: زنجیرهتأمین مس)
حسین جعفری هرمزد آبادی - عباس شول
پیشبینی قیمت سهام با استفاده از شبکه عصبی بازگشتی، واحد بازگشتی دروازهای و حافظه کوتاه مدت ماندگار: بررسی شرکت ایران خودرو
مرتضی مرادی
A Hurst exponent analysis approach for investigation of market efficiency during COVID-19 pandemic: A case study from top affected economies
Milad Kamali Alamdari - Ehsan Hajizadeh - Ali Fereydooni
طراحی زنجیره تامین پایدار جهت مواد غذایی فسادپذیر مبتنی بر زمان تولید و تحویل
مهدیه شکوری - فرناز برزینپور
Investigating the Effects of Total Quality Management on the Performance of the Automotive Industry with the Role of Green Manufacturing practices (Case Study: Iran Khodro Khorasan Company)
Mohammad Reza Saberi - Ehsan Naghashzadeh
خوشه بندی ریسک ها در شرکت های برق منطقه ای و شناسایی و مدیریت ریسک های خوشه فرآیندی با استفاده از روش FMEA
سید مصطفی میرمحمدی
تصمیم گیری برای تشکیل تیم توسعه محصول جدید تحت شرایط عدم قطعیت فازی با رویکرد رتبهبندی کاندیداها
مهدی مزروعی سبدانی - سیدمیثم موسوی - محمد سعید منصوری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.7.6