0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمين كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
ارائه و حل مدل دو مرحلهای مکان یابی- مسیریابی توزیع کالا با در نظر گرفتن رقابت در قیمت گذاری و اعمال هزینه های آلودگی و تبلیغات تحت شرایط عدم قطعیت
نویسندگان :
رقیه رضایی
1
مصطفی ستاک
2
حمید تیکنی
3
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
3- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
مکان یابی – مسیریابی، قیمت گذاری، برنامه ریزی دو سطحی، تبلیغات
چکیده :
دراین مقاله به بررسی مدلی در دو سطح تحت رقابت استاکلبرگ جهت تعیین توأمان مکان توزیع کنندگان و مسیرمابین توزیع کنندگان و خرده فروشان، در یک سطح و در سطح دوم به بررسی قیمت فروش خرده فروشان، پرداخته میشود. مدل ارائه شده در سطح اول به دنبال تعیین قیمت مناسب برای توزیع کننده، جهت ارائه محصول به خرده فروش میباشد و تمامی هزینهها از جمله هزینه مکان یابی تاسیسات، مسیریابی، تولید آلودگی و همچنین فروش از دست رفته به دلیل عدم تامین نیاز مشتری در بازه زمانی مشخص در نظر گرفته شده است. در سطح دوم نیز به دنبال تعیین قیمت مناسب برای خرده فروش با توجه به تابع تقاضا تعریف شده میباشد. در تابع تقاضا تعریف شده علاوه بر کشش قیمت خرده فروش در بازار به فاکتور سطح تبایغات نیز توجه شده است. در ادامه به حل مدل با استفاده از نرم افزار گمز پرداخته شده است و نتایج عددی ارائه گردیده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
The Impact of Organizational Structure on Organizational Performance by Applying Balance Scorecard: A Case Study
Mansour Abedian - SayyedMohammadReza Davoodi - Masoud Haratian
توسعه ی نمودارکنترل میانگین متحرک موزون نمایی برای پایش میانگین فرآیند مبتنی بر روش نمونهگیری مجموعه رتبه دار کمینه بیشینه اصلاح شده
زهرا شکیبافرد - امیرحسین امیری
کاوش قوانین وابستگی در تحلیل سبد خرید مشتریان شرکت آمازون
فاطمه سوگندی - صفا محبی
زمانبندی عملیات تعمیر شیرآلات صنعتی در کارگاه تعمیرات مکانیک شرکت مشعل پویا اسپادانا
دکتر سمیه قندی بیدگلی - مهدی پیرزال
Generative AI Strategies to Enhance Car Detection Under Adverse Weather Conditions
Sina Khoshgoftar - Mehrdad Kargari - Reza Vatankhah
بررسی تأثیر استراتژی های مذاکره فروشنده بر قیمت فروش و رضایتمندی مشتری با نقش متغیر تعدیل گر دانش ترغیب مشتری
معصومه عربشاهی
تدوین برنامه بازرسی فنی و سیاست نگهداری و تعمیرات اقتضایی و کنترل موجودی قطعات برای حداکثرسازی دسترسیپذیری سیستم با حداقل هزینه
شبنم پورطهماسبی - محمود شهرخی
رویکرد مهندسی همزمان سه بعدی براساس مدل برنامهریزی ریاضی چندهدفه و روشهای تصمیمگیری چندشاخصه در شرایط عدم قطعیت
محمدسعید منصوری - سیدمیثم موسوی - محمدجواد برزگری
ارزیابی و انتخاب بهترین دانههای روغنی برای تولید سوخت بایودیزل مبتنی بر ابعاد توسعه پایدار در استان فارس
محمود اقتصادیفرد - احسان ضیایی
مدلسازی ریاضی چندهدفه برای طراحی شبکه زنجیره تأمین خون با در نظر گرفتن برنامه تشویقی
طیبه علی خانی - حمیدرضا دزفولیان - پروانه سموئی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2