0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
A Study on Customer Loyalty and Churn Based on the Purchased Items
نویسندگان :
Mehran Akbarpour
1
AmirMahdi Ghreishizadeh
2
Mostafa Setak
3
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
3- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
loyal customers،non-loyal customers،data mining،clustering،scatter plot،customer-friendly strategies،customer interactions،product consumption
چکیده :
This research focuses on investigating the topic of loyal and non-loyal customers, utilizing data mining tools such as clustering and scatter plots for analysis. Using the RapidMiner software and python, customer information is input and preprocessed, followed by executing clustering on the data. The objective of this project is to gain a better understanding of loyal and non-loyal customers to develop customer-friendly strategies aimed at increasing positive interactions with loyal customers. Finally, the consumption of products in various regions and continents is examined, and the results of the analysis are presented using scatter plots.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
افزایش احتمال کار کردن سیستم با گذر از دوران عمر اولیه
هادی قلی نژاد - رمضان خسروی
ارزیابی ریسک زیست محیطی سد باطله معدن مس قلعه زری
محمدجواد رحیم دل - احمد آریافر - زهره عبادی نیا
Enhancing Lung Cancer Diagnosis Accuracy through Autoencoder-Based Reconstruction of Computed Tomography (CT) Lung Images
Mohammad Amin Pirian - Iman Heidari - Toktam Khatibi - Mohammad Mehdi Sepehri
Development of a mathematical model to optimize blood bank costs
Mahdieh Dehghani meybodi - Mohammad saber Fallahnezhad
یک روش طبقهبندی هوشمند مبتنی بر یادگیری پرش قابل اطمینان برای نگهداری و تعمیرات پیش گویانه
سپیده اعتمادی - مهدی خاشعی
شناسایی و ارزیابی ریسک های پروژه های عمرانی شهرداری اصفهان از منظر کارفرما به وسیله روش آراس
سید علی بهشتی مآل - عاطفه امین دوست
بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با تاکید بر مدیریت دانش در صنعت قطعه سازی خودرو شهر مشهد
عیسی یزدان شناس
رویکرد برند محور در نسل پنجم بازاریابی
مریم الف پور تراکمه - سپیده نصیری - مریم گودرزی
مدیریت ریسک پروژههای خط انتقال آب بین شهرهای استان یزد با استفاده از تکنیک FMEA
احمد سرتیپ زاده - علی صدری اصفهانی - شهرزاد شکاریان
انتخاب تامینکنندگان پایدار با استفاده از تصمیمگیری چند معیاره و یادگیری ماشین و ادغام آن با مدل تخصیص سفارش
عباس فروزان فر - مریم رادمان - محمدعلی حسن آبادی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.3