0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
A Study on Customer Loyalty and Churn Based on the Purchased Items
نویسندگان :
Mehran Akbarpour
1
AmirMahdi Ghreishizadeh
2
Mostafa Setak
3
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
3- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
loyal customers،non-loyal customers،data mining،clustering،scatter plot،customer-friendly strategies،customer interactions،product consumption
چکیده :
This research focuses on investigating the topic of loyal and non-loyal customers, utilizing data mining tools such as clustering and scatter plots for analysis. Using the RapidMiner software and python, customer information is input and preprocessed, followed by executing clustering on the data. The objective of this project is to gain a better understanding of loyal and non-loyal customers to develop customer-friendly strategies aimed at increasing positive interactions with loyal customers. Finally, the consumption of products in various regions and continents is examined, and the results of the analysis are presented using scatter plots.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شناسایی و ارزیابی ریسک های پروژه های عمرانی شهرداری اصفهان از منظر کارفرما به وسیله روش آراس
سید علی بهشتی مآل - عاطفه امین دوست
اولویت بندی استراتژی های تاب آوری برای زنجیره تأمین پایدار محصولات فاسد شدنی
شراره سلیمانی - یحیی زارع مهرجردی
ارائه و حل مدل دو مرحلهای مکان یابی- مسیریابی توزیع کالا با در نظر گرفتن رقابت در قیمت گذاری و اعمال هزینه های آلودگی و تبلیغات تحت شرایط عدم قطعیت
رقیه رضایی - مصطفی ستاک - حمید تیکنی
بهینه سازی امکانی مسئله ردیابی شاخص: مطالعه موردی در بورس اوراق بهادار
محمد طلایی - احسان ترشیزی
مدلسازی و حل مساله مسیریابی تولید در زنجیر تامین دوسطحی محصولات خطرناک
امین فرحبخش - امیرسامان خیرخواه قه
مسئله مسیریابی وسایل حملونقل برای جمعآوری پسماند بیمارستانی در زمان شیوع بیماری همهگیری
زهرا محتشمی - کورش عشقی - مجید خدمتی
مدیریت منابع آب با استفاده از پویاییشناسی سیستمها
فاطمه رنجبر ونکی - تینا رضاپور - فاطمه صبوحی
مکانیابی هاب سلسلهمراتبی حلقوی چند وسیلهای ظرفیتدار تحت شرایط هزینه انتقال فازی
فاطمه تیموریان نامانلو - حسین نقابی
بهینه سازی قرار ملاقات بیماران در شرایط عدم قطعیت در فرآیندهای درمانی با رویکرد شبیهسازی (در پاندمی کوید ۱۹)
احسان دنیوی - یلدا کاتبی
The Interaction of Employee Engagement and Customer Satisfaction: The Key to Sustainable Profitability in Manufacturing and Service Industries?
Mohamadreza Jalilzadeh - Moslem Habibi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.1