0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان نرم افزار های مالی بر اساس روش BWM
نویسندگان :
فاطمه جنک میری اسپلی
1
منیره احمدی منش
2
1- دانشگاه صنعتي سجاد
2- دانشگاه سجاد مشهد
کلمات کلیدی :
وفاداری مشتریان،نرم افزارهای مالی،تصمیمگیری چند معیاره،روش BWM
چکیده :
در عصر رقابتی امروز سازمانها برای رسیدن به سهم مطلوبی از بازار نه تنها برای جذب مشتریان جدید باید تلاش کرد بلکه بایسیتی درصدد حفظ مشتریان فعلی نیز همت گمارد و آنها را به مشتریان وفادار سازمان تبدیل نمود. برای این منظور سازمانها در تلاشاند تا با شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در عرصه رقابت از دیگر رقبا پیشی بگیرند. هدف از این پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان نرم افزارهای مالی میباشد. این تحقیق به لحاظ رویکردی کمی و از بابت هدف کاربردی میباشد و مولفههای این پژوهش با استفاده از مطالعات کتابخانهای و بررسی پژوهش های مشابه انتخاب گردیده است و در انتها با استفاده از یکی از روش های تصمیمگیری چند معیاره با عنوان روش بهترین- بدترین (BWM) عوامل شناسایی شده رتبه بندی گردیده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بکارگیری روش تحلیل مؤلفه های اصلی در انتخاب سبد پروژه ها: ارائه یک رویکرد ترکیبی
پریسا طبخی - داود شیشه بری - مجید شخصی نیائی
Comparative Analysis of Community Detection Algorithms in Large-Scale Financial Transaction Networks
Sara Salimifard - Babak Teimourpor - Elham Akhondzadeh Noughabi - Ruhollah Zeinalipoor
طراحی زنجیره تامین دارو: رویکرد یکپارچه
زهرا خوجه - طوبی درویش محمدی - محمد مهاجر تبریزی
نقش سرسختی روانشناختی بر تاب آوری کارکنان نظامی با توجه به نقش میانجی استرس شغلی
حجت الله عبادی زاده - مریم احدی دولتسرا - هادی کاظمی اصل
ارائه یک مدل کارآمد برای پیش بینی صفحه بعد کاربر با استفاده از ترکیب دوگانه الگوریتم بهینهسازی جغرافیای زیستی و سیستم استنتاج عصبی-فازی سازگار
مجید عبدالرزاق نژاد - شکوه پورمحی آبادی
مکان یابی شعبه جدید بانک ملی به روش تصمیم گیری چند معیاره بهترین-بدترین (مطالعه موردی: شهر بوشهر)
صابر شیری پور - عرشیا صائمی
Comparing the Accuracy of Machine Learning Algorithms in Predicting Non-performing Loans of Banks
Mohammad Reza Esmaeili - Mohammad Ebrahim Mohammad Pour Zarandi - Mehrzad Minooei
شناسایی عوامل کلیدی کار آفرینی پایدار در صنایع:نقش در دسترس بودن رسانه ها
سعید فرح آبادی
تصمیم گیری برای تشکیل تیم توسعه محصول جدید تحت شرایط عدم قطعیت فازی با رویکرد رتبهبندی کاندیداها
مهدی مزروعی سبدانی - سیدمیثم موسوی - محمد سعید منصوری
ارائه یک رویکرد چند هدفه برای چیدمان دپارتمانهای با مساحت نابرابر با استفاده از روش نوین ساختار نواری و الگوریتم ژنتیک مرتبسازی نامغلوب
سروش صفرزاده - حسین عاکفی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1