0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
مسیریابی و جانمایی بهینه خودرو همراه با کمینه سازی هزینه لجستیکی در سیستم حمل و نقل بین شهری
نویسندگان :
مروارید زاهدی فرد
1
علی میرشاهی
2
سمیر قربانی
3
رضا طهماسبی
4
سید فرزام رحیمی رهبر
5
1- شرکت ایران خودرو خراسان
2- شرکت ایران خودرو خراسان
3- شرکت ایران خودرو خراسان
4- شرکت ایران خودرو خراسان
5- شرکت ایران خودرو خراسان
کلمات کلیدی :
مسیریابی بهینه،جانمایی وسایل نقلیه،کمینه سازی هزینه لجستیک،حمل و نقل بین شهری،سیستم های حمل و نقل،مدیریت ناوگان
چکیده :
مسئله مسیریابی تریلی حمل خودرو های تولیدی از مبدا تولید کننده به مقاصد نمایندگی ها در کارخانه های تولید کننده خودرو، یکی از مسائل حیاتی در حوزه تولید خودرو و حمل آن است که به دلیل اهمیت تحویل به موقع خودرو و هزینههای بالای حمل و نقل در قیمت نهایی محصول، بسیار مورد توجه قرار دارد. این مسئله نیاز به بهینهسازی مسیر حمل و نقل خودروها از انبار به نمایندگیهای مختلف و همچنین چیدمان خودرو در تریلی های حمل خودرو دارد. در این مسئله، انواع مختلفی از خودروها با مشخصات متفاوت در پارکینگ شرکت موجود هستند و باید به نمایندگیها در موقعیتهای جغرافیایی مختلف تحویل داده شوند. هر نمایندگی تعداد و نوع خاصی از خودرو را تحویل می گیرد. در این بین ماندگاری خودرو در پارکینگ ، محدودیت های هر تریلی برای حمل خودرو با کلاس های متفاوت (از نظر ابعاد) و محدودیت تعداد خودرو قابل حمل از مسائلی است که در چیدمان خودرو بر اساس مسیر بهینه تاثیر گذار است. هدف اصلی این مقاله بررسی مسئله مسیریابی تریلی ها است که در آن، با استفاده از الگوریتمهای فرا ابتکاری، سعی میشود تا با کمترین هزینه، بهترین چیدمان در تریلی انتخاب و مسیرهای بهینه برای تحویل خودروها به نمایندگیها طراحی شود. این مقاله همچنین به بررسی و مقایسه الگوریتمهای مختلف برای حل این مسئله میپردازد تا بهترین راهحل بدست آید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پیشنهاد تعرفه گروهی انرژیهای تجدیدپذیر ترکیبی با استفاده از فاصله ترجیحات لکزیکوگرافیک مصرفکنندگان
شادی فرید - فریا نصیری مفخّم
Critical Factors for Assessing Smart Manufacturing Readiness: A Meta-Synthesis Approach
Sahar Valipour Parkouhi - Abdolhamid Safaei Ghadikolaei - Hamidreza Fallah Lajimi
رویکرد برند محور در نسل پنجم بازاریابی
مریم الف پور تراکمه - سپیده نصیری - مریم گودرزی
Time Series Forecasting of Active Customers Using Sequence Models: A Comparative Evaluation
Alireza Dehghan - Moslem Habibi
A Machine Learning-Based Framework for Multi-Class Prediction of Hepatitis C Severity Using Ensemble Techniques
Reza Shirazi Zadeh - Meysam Ghanbari Marvast
بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با تاکید بر مدیریت دانش در صنعت قطعه سازی خودرو شهر مشهد
عیسی یزدان شناس
ارزیابی ریسک زیست محیطی سد باطله معدن مس قلعه زری
محمدجواد رحیم دل - احمد آریافر - زهره عبادی نیا
ارائه الگوی ارزیابی تدارکات مدیریت پروژه در پروژه های کلان و ملّی
علی سلطانی - سیران حیدری
توسعه و بهبود مسیرهای دوچرخه سواری با استفاده از روش درخت فراگیرکمینه (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)
سپیده محمدزاده مقدم - علیرضا شادمان - مجید سالاری
مدل برنامه ریزی آرمانی برای زمان بندی شیفت های کاری پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد)
فهیمه تنهایی - نسترن زحمتکش
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2