0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمين كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
بررسی تأثیر استراتژی های مذاکره فروشنده بر قیمت فروش و رضایتمندی مشتری با نقش متغیر تعدیل گر دانش ترغیب مشتری
نویسندگان :
معصومه عربشاهی
1
1- دانشگاه بین المللی امام رضا
کلمات کلیدی :
استراتژی های مذاکره، دانش ترغیب مشتری، رضایت مشتری، قیمت فروش
چکیده :
هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر استراتژی های مذاکره فروشنده بر قیمت فروش و رضایتمندی مشتری با نقش متغیر تعدیل گر دانش ترغیب مشتری است. این پژوهش از حیث هدف کاربردی و از حیث ماهیت توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق شامل فروشندگان نمایشگاه داران اتومبیل درسطح شهر مقدس مشهد می باشد که با روش نمونه گیری خوشه ای دو مرحله-ای 200 پرسشنامه جمع آوری شده است. پرسشنامه مورد استفاده در این پژوهش از تحقیق یوته هولمز و همکاران (2017 ) اقتباس شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری و با نرم افزار اسمارت پی ال اس 3 انجام شده است. در این پژوهش در سطح اطمینان 90% فرضیه اصلی تأیید نشد و استراتژی های مذاکره فروشنده با نقش متغیر تعدیل گر دانش ترغیب مشتری تأثیری بر قیمت فروش و رضایتمندی مشتری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که استراتژی اجتناب، استراتژی تعامل و استراتژی تسلیم بر قیمت واگذاری فروشنده و رضایت مشتری تأثیر دارد و دانش ترغیب مشتری رابطه بین استراتژی تعامل با قیمت فروش و رضایت مشتری را تعدیل می کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارزیابی سطح کیفیت زندگی شهرهای استان خراسان رضوی با رویکرد اعداد نوتروسوفیک نوع 2
فاطمه میرعمادی - رضا شیخ
چارچوب ارزیابی جامع سقوط بیمارPFCAF: ابزار اندازهگیری برای سنجش خطر سقوط بیماران بستری، کاهش سقوط و مخاطرات آن
سارا هاشمی بنی - محمد مهدی سپهری
بهبود فرآیندهای توسعه نرمافزار با ترکیب فرآیندکاوی و الگوریتمهای یادگیری ماشین: مطالعه موردی
محسن فردیپور اصل
شناسایی و ارزیابی معیارهای موثر بر جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی و یافتن الگویی جهت تولید محتوا براساس اولویت بندی معیارها)مطالعه موردی: شبکه اجتماعی یوتیوب)
هما فیروزه - مهدی دیرانلو - حسین کریمی
ارزیابی و کاهش اثرات منفی زیستمحیطی و انسانی تولید بتن
محمد کازرونی ایمانیه - احسان حاجیان - حدیث فلاحتی پائین دروازه - سیده میترا زارع
توزیع واکسن در شرایط بروز همهگیری عمومی
محمد مهاجر تبریزی - طوبی درویش محمدی
Analyzing Chain Fast Food Logotypes for Branding Using Opinion Mining and Natural Language Processing Methods
Ali Rasouli - Mohammad Parsa Afshar - Seyed Yasin Ghadimi Zaker
ارزیابی و اولویت بندی پیمانکاران بخش ساختمان و نصب پروژه های پتروشیمی و پالایشگاهی مبتنی بر رویکردهای تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی: پتروشیمی آمونیاک و اوره هنگام عسلویه)
محمود اقتصادی فرد - حسن رمضانی
شناسایی عوامل کلیدی کار آفرینی پایدار در صنایع:نقش در دسترس بودن رسانه ها
سعید فرح آبادی
نقش احساسات و عواطف برتصمیمگیری مالی سرمایهگذاران حقیقی شهر مشهد در بورس اوراق بهادار
عیسی یزدان شناس - جمال اسماعیلی - جواد مسعودی فر
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2