0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمين كنفرانس بين المللی مهندسی صنايع و سيستم ها
بررسی تأثیر استراتژی های مذاکره فروشنده بر قیمت فروش و رضایتمندی مشتری با نقش متغیر تعدیل گر دانش ترغیب مشتری
نویسندگان :
معصومه عربشاهی
1
1- دانشگاه بین المللی امام رضا
کلمات کلیدی :
استراتژی های مذاکره، دانش ترغیب مشتری، رضایت مشتری، قیمت فروش
چکیده :
هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر استراتژی های مذاکره فروشنده بر قیمت فروش و رضایتمندی مشتری با نقش متغیر تعدیل گر دانش ترغیب مشتری است. این پژوهش از حیث هدف کاربردی و از حیث ماهیت توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق شامل فروشندگان نمایشگاه داران اتومبیل درسطح شهر مقدس مشهد می باشد که با روش نمونه گیری خوشه ای دو مرحله-ای 200 پرسشنامه جمع آوری شده است. پرسشنامه مورد استفاده در این پژوهش از تحقیق یوته هولمز و همکاران (2017 ) اقتباس شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری و با نرم افزار اسمارت پی ال اس 3 انجام شده است. در این پژوهش در سطح اطمینان 90% فرضیه اصلی تأیید نشد و استراتژی های مذاکره فروشنده با نقش متغیر تعدیل گر دانش ترغیب مشتری تأثیری بر قیمت فروش و رضایتمندی مشتری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که استراتژی اجتناب، استراتژی تعامل و استراتژی تسلیم بر قیمت واگذاری فروشنده و رضایت مشتری تأثیر دارد و دانش ترغیب مشتری رابطه بین استراتژی تعامل با قیمت فروش و رضایت مشتری را تعدیل می کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارائه مدل بهینهسازی مصرف سوخت در مسئله همسواری کارمندان با در نظر گرفتن زمان پارک کردن غیرقطعی
فاطمه اسماعیلی - سید محمد جواد میرزاپور آل هاشم
رویکردی نوین با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی در مدل سازی و برنامه ریزی استراتژیک یک مجتمع آموزشی: رویکرد ترکیبی SWOT-AHPو QSPM
نرگس قبادی - محمد فتاح - سیامک حاجی یخچالی
مروری نظام مند بر زنجیره تأمین در حوزه مهندسی صنایع با استفاده از تحلیل کتابشناختی(بیبلیومتریک)
سید محمد حسین گتمیری - محمد بهشتی نژاد - مرتضی گودرزی
تلفیق مدل تحلیل پوششی دادهها و روش بهترین-بدترین جهت رتبهبندی نمایندگیهای شرکت بیمه منتخب
طیبه صادقیان - حسن خادمی زارع - اسماء حمزه - احمد صادقیه
ارزیابی و مقایسه بهرهوری تامینکنندگان تابآور-پایدار در دوران کرونا و پیش از کرونا در زنجیره تامین (مطالعه موردی: صنایع غذایی)
مهیار عباسیان - فردین رضایی - آرزو غریب نواز شربیانی
طراحی مدل پیشبینی و اندازهگیری ظرفیت نوآوری باز در صنعت بانکداری ایران با رویکرد استنتاج فازی عصبی-تطبیقی (ANFIS)
سید فرید موسوی - مرجان دوستی بیدختی - رضا یوسفی زنوز - آرزو گازری نیشابوری
انتخاب تأمینکننده پایدار در صنایع حوزه سلامت با استفاده از روش مارکوس فازی
ویدا کرباسی - محمود شهرخی
یک مدل برنامهریزی تصادفی دومرحلهای برای تعیین ظرفیت و مدیریت تقاضای یک محصول پایدار جدید، با درنظرگرفتن سیاست انتشار کربن
متین قنبری - مریم عاملی
خوشه بندی ریسک ها در شرکت های برق منطقه ای و شناسایی و مدیریت ریسک های خوشه فرآیندی با استفاده از روش FMEA
سید مصطفی میرمحمدی
Comparative Analysis of Community Detection Algorithms in Large-Scale Financial Transaction Networks
Sara Salimifard - Babak Teimourpor - Elham Akhondzadeh Noughabi - Ruhollah Zeinalipoor
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.1